Китайці запакували понад 1300 конячок в електричний суперкар YangWang U9
Хоч ця автівка й вражає своєю потужністю, важить вона вдвічі більше, ніж Porsche 911

З'явилися характеристики революційного китайського суперкара YangWang U9/Фото: BYD
Китайська компанія BYD нещодавно подала заявку на отримання ліцензії на продаж суперкара YangWang U9. Таким чином на урядовому китайському сайті MIIT з'явилися детальні характеристики автівки та кілька "живих" фото. Завдяки приголомшливій потужності у 960 кВт (1305 конячок) і ряду вражаючих функцій, U9 готовий кинути виклик статус-кво продуктивності електромобілів.
Деталі
YangWang U9 — це дводверний електричний суперкар, який з’являвся на китайських автосалонах, викликаючи багато зацікавлення у публіки. Проте лише нещодавно компанія BYD оприлюднила повні характеристики цього купе, яке потужніше (і важче), ніж хтось міг собі уявити.
Розміри U9 становлять 4966 мм/2029 мм/1295 мм і колісна база 2900 мм, що ставить його в один ряд із такими моделями, як BMW i5. Величезні розміри не здаються дивними, адже потрібно було десь вмістити батарею єміністю 100 кВт/год і чотири електродвигуни.
Через кути виїзду та з’їзду 10 і 15 градусів, U9 не зовсім призначений для щоденних поїздок. Цей автомобіль створений для продуктивності, а не практичності. Його передня колія ширша, ніж задня, і становить 1719 мм (задня: 1676 мм), що забезпечує покращене зчеплення та маневреність у поворотах.

Вага U9 становить 2475 кг. Це майже вдвічі більше, ніж у Porsche 911. Вантажівка Tesla Cybertruck, наприклад, важить майже 3 тонни, що не здається такою ж і великою різницею, враховуючи, що ми порівнюємо суперкар і пікап. Однак U9, здається, не має зайвої ваги, він швидше схожий на м'язистого важковаговика, адже побудований на платформі BYD e4 й використовує чотири електродвигуни, кожен з яких видає 240 кВт. Це дозволяє йому розганятися до сотні лише за 2 секунди, а максимальна швидкість обмежена 300 км/год.
U9 живиться від акумуляторної батареї ємністю 100 кВт/год від FinDreams, дочірньої компанії BYD. Хоча початкова інформація рекламувала запас ходу за китайським стандартом CLTC у 700 км, якщо чотири електродвигуни працюватимуть на повну вони очевидно швидко садитимуть акумулятор.





YangWang U9 не просто потужний, але й інноваційний. Він оснащений системою підвіски та стабілізації DiSus-X, що дозволяє автомобілю виконувати сміливі "трюки", як-от їзда на трьох колесах і навіть стрибки.
Попри те, що цінник може трохи збентежити — понад 1 мільйон юанів (приблизно 130 000 євро), очевидно, що U9 розроблений як заявка на лідерство у сегменті електричних спорткарів. Цікаво, чи наважаться китайці вивести свого тигра на глобальний ринок. Без сумніву, у світі є багато бажаючих отримати цього звіра.
Раніше Genesis, дочірній люксовий бренд Hyundai, представила черговий приголомшливий концепт, який, ймовірно, ніколи не потрапить у серійне виробництво.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!