Porsche представила свій перший електричний кросовер Macan EV: фото перламутрового красеня
Німецька новинка дебютує на повністю новій платформі й пропонує приголомшливий дизайн у поєднанні з високою електричною продуктивністю

Представлено повністю електричний Porsche Macan/Фото: Porsche
Приголомшливий німецький кросовер Porsche Macan дебютував у повністю електричному амплуа. Porsche впевнено увійшла в епоху електромобілів з Taycan, а тепер прагне поборотися за лідерство у сегменті з Macan EV, дебют якого знаменує появу преміальної електричної платформи компанії. Розроблена спільно з Audi платформа PPE на 800 вольтів стане основою масових моделей Porsche, починаючи з бестселера Macan.
Деталі
Електричний компактний розкішний кросовер спочатку складатиметься з двох моделей. І Macan 4 початкового рівня, і Macan Turbo з більшою продуктивністю оснащені двомоторними повнопривідними силовими агрегатами. Macan 4 забезпечує до 402 кінських сил і 650 Нм крутного моменту з обмеженою за часом функцією Overboost. Macan Turbo генерує до 630 кінських сил і 1130 Нм.
Porsche стверджує, що за допомогою системи launch control Macan 4 може розганятися від нуля до сотні за 5 секунд, досягаючи максимальної швидкості 220 км/год. Кажуть, що Macan Turbo розганяється до сотні трохи більше, ніж за 3 секунди, а його максимальна швидкість становить 260 кілометрів на годину.
Електродвигуни обох моделей живляться від літій-іонної батареї з корисною ємністю 95,0 кВт-год. Підключений до швидкого зарядного пристрою постійного струму, Macan може заряджатися зі швидкістю до 270 кіловат, що, як стверджує Porsche, дозволить наповнити батарею з 10 до 80 відсотків приблизно за 21 хвилину. Компанія поки що не оприлюднює оцінки запасу ходу EPA, але експерти припускають, що це близько 500 кілометрів.
І Macan 4, і Turbo оснащені стандартною пневматичною підвіскою, яка включає двоклапанні амортизатори, які, як стверджує Porsche, допомагають забезпечити "найширший спектр між комфортом і продуктивністю". Інше обладнання позашляховика включає задній диференціал з електронним блокуванням на Turbo, а також, вперше на Macan, є додаткова система рульового керування задньою віссю, яка може повертатися до п’яти градусів.





Інтер’єр електричного Macan збігається з іншими новими моделями Porsche, особливо приладова панель Cayenne, заповнена дисплеєм. Компанія також зберігає деякі фізичні комутаційні пристрої для керування системою підігріву, вентиляції та кондиціонування повітря та дозволяє користувачам регулювати вентиляційні отвори руками замість вибагливої функції дотику, як у деяких минулих моделях.
Окрім створення різного "вайбу", навколишнє внутрішнє освітлення може вказувати на різні функції, такі як заряджання, привітання та сповіщення допомоги водієві. Porsche каже, що використовує сидіння без шкіри та перероблені матеріали для інших деталей інтер’єру.
Macan EV оснащений 12,6-дюймовим блоком цифрових приладів і 10,9-дюймовим сенсорним екраном. Разом вони представляють інформаційно-розважальну систему на базі Android, яка включає Apple CarPlay і віртуального голосового помічника Porsche. Програми сторонніх розробників тепер доступні через новий Porsche App Center. Третій дисплей розміром 10,9 дюйма, звернений до пасажира на передньому сидінні, і є опціональним.
Проєкційний дисплей із технологією доповненої реальності є частиною того, що називається Porsche Driver Experience. Система доповненої реальності діє як 87-дюймовий дисплей, який виглядає приблизно на 10 метрів перед водієм і надає віртуальну інформацію, наприклад проєктує навігаційні стрілки на дорогу.
У Porsche кажуть, що за заднім сидінням електромобіля є до 5 кубічних метрів вантажного простору, а зі складеними спинками сидінь цей обсяг збільшується до 14 кубів. Якщо цього недостатньо для зберігання, під капотом є ще трохи місця.
Ціна на Porsche Macan 4 2024 року починається з 80 450 доларів США, а Macan Turbo – від 106 950 доларів. Обидві моделі можна замовити зараз, а поставки очікуються в другій половині року.
Раніше ми ділились списком 10 найпопулярніших автомобілів на європейському ринку у 2023 році. Єдиний електромобіль у рейтингу опинився на першому місці.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!