ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Golf GTI для електричної епохи: Volkswagen представила "гарячі" версії ID.3 та ID.7

Авто 09:12 - 14 березня 2024

Спортивна версія задньоприводного електричного хетчбека має більший крутний момент, ніж Golf R

Volkswagen ID.7 та ID.3 GTX

Volkswagen представила "гарячі" електричні хетчбек та універсал/Фото: Volkswagen

Volkswagen розширила модельний ряд потужних електромобілів, представивши GTX-версії універсалу ID.7 Tourer і хетчбека ID.3 — останній став довгоочікуваною електричною альтернативою легендарного Golf GTI.

Деталі

ID.3 GTX планувався з моменту появи електромобіля у 2019 році, і нарешті він з’явився після технічно ідентичного Cupra Born VZ, показаного минулого місяця.

У стандартній комплектації він оснащений найновішим електродвигуном Volkswagen APP550 на задній осі, який розвиває 282 конячки у порівнянні з 201 к.с. у стандартного автомобіля.

Збільшення крутного моменту ще суттєвіше: електродвигун видає 545 Нм. Це також значно більше, ніж у Volkswagen Golf R (420 Нм).

Топовий ID.3 GTX Performance ще потужніший, виробляючи 322 к.с., він розганяється до сотні за 5,6 секунди, що робить його найшвидшим електромобілем VW на сьогодні.

Крім модернізації трансмісії, гарячий хетчбек Volkswagen також отримав кілька змін у шасі та підвісці, щоб надати йому більш динамічного характеру.

ID.3 GTX має переналаштоване рульове керування для кращої точності, а модель Performance має нову систему динамічного контролю шасі (DCC), як у Golf GTI, яка використовує більше датчиків для виявлення руху коліс для покращення їзди та поводження на дорозі.

Акумулятор трохи збільшився для версії GTX ID.3, з 77 кВт-год до 79 кВт-год. Volkswagen заявляє про запас ходу до 600 кілометрів для стандартного GTX, хоча пакет Performance, ймовірно, трохи зменшить його.

Максимальна потужність заряджання постійним струмом становить 175 кВт, що забезпечує заряд від 10% до 80% менш ніж за 30 хвилин.

Водночас ID.7 GTX Tourer стандартно поставляється з подвійним двигуном, який розвиває 335 кінських сил і використовує ту саму батарею на 86 кВт-год, що й ID.7 Tourer Pro S.

Його запас ходу ще не розголошується, але, ймовірно, він досягне 610 кілометрів на одному заряді. Як і ID.3, ID.7 GTX Tourer було налаштовано відповідно до збільшеної потужності автомобіля, додано спортивне рульове управління для більш точного керування. Спортивний DCC можна додати як опцію.

І ID.3 GTX, і ID.7 GTX Tourer набувають дещо більш спортивного вигляду. Спереду вони отримали новий дизайн переднього бампера, характерний для GTX, разом із новими світлодіодними денними ходовими вогнями зі стрілками, чорною глянцевою окантовкою та заднім дифузором. Стандартні колеса мають діаметр 20 дюймів, а на ID.7 доступні легкосплавні диски 21 дюйм.

Всередині обидва автомобілі черпають натхнення з Golf GTI, й отримали спортивні сидіння, прикрашені червоною строчкою та написом GTX.

ID.3 має 12,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, який було оновлено для роботи з найновішим програмним забезпеченням Volkswagen, тоді як ID.7 використовує ту саму систему, але 15,0-дюймовий екран.

Volkswagen ще не підтвердила ціни на свої нові моделі GTX, але обидві точно стануть значно дорожчими, порівняно зі стандартними автомобілями. ID.3 GTX, ймовірно, коштуватиме приблизно 55 тисяч доларів, тоді як гарячий ID.7 Tourer можна буде придбати приблизно за 75 тисяч доларів.

Раніше Audi A3, слідом за своїми колегами по платформі Volkswagen Golf і Skoda Octavia, отримала масштабне оновлення. Спортивна версія моделі S3 також зазнала змін

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин