Toyota розробила фантастичний ДВЗ, який може відкинути експансію електромобілів
Один тип двигуна може працювати на бензині, синтетичному паливі й навіть водні

Toyota розробила двигун, який може працювати на різних видах пального/Фото: Toyota
Toyota є одним з небагатьох автовиробників, який не спішить "хоронити" двигуни внутрішнього згорання й вводить електромобілі у своє портфоліо порівняно повільно. Автовиробника за це часто критикують і навіть звинувачують в послабленні кліматичної політики країн через групи захисту інтересів галузі. При цьому компанія активно розвиває технології гібридів, двигуни, які працюють на водні та покращує ДВЗ, щоб зменшити вплив на клімат.
Деталі
У Toyota зазначають, що розвиток водневих технологій призвів до створення нової породи теплоефективних двигунів, які можуть працювати на різноманітних видах палива, включаючи звичайний бензин, а також варіанти з нейтральним викидом вуглецю, такі як синтетичне паливо, біодизель і водень.
Голова і колишній генеральний директор Toyota Акіо Тойода наполягав на розробці гоночного автомобіля з двигуном H2. Замість того, щоб створювати автомобіль на паливних елементах, інженери Toyota шукали спосіб зробити концепцію життєздатною у двигуні внутрішнього згоряння. Зупинилися на 1,6-літровому двигуні, який використовується в GR Corolla. Пізніше автомобіль успішно брав участь у серії Super Taikyu.
Однією з проблем, з якою зіткнулася компанія, було збалансування термічної ефективності, коли водень горить швидше та гарячіше, ніж бензин. Однак, використовуючи уроки, отримані від гоночного автомобіля GR Corolla з водневим двигуном, інженери Toyota розгадали, як зробити ці двигуни ще ефективнішими для вуличних поїздок.
Інженери Toyota стверджують, що завдяки інженерним досягненням ці нові двигуни можуть бути на 10-20 відсотків фізично меншими, ніж вони є сьогодні, але, що важливо, є більш економними та можуть виробляти більше енергії. Хоча концепція може працювати на різних видах палива, включаючи водень, короткострокова мета полягає в тому, щоб включити ці нові ефективні двигуни в гібридну трансмісію.
Розроблено 1,5-літровий двигун з турбонаддувом і без турбіни, а також 2,0-літрову версію з турбонаддувом. Нові двигуни матимуть коротший хід і менший крутний момент. Але оскільки вони розроблені для роботи в поєднанні з гібридною системою, електродвигуни заповнять будь-які прогалини.
Технічні характеристики поки що тримаються в таємниці, але двигуни, ймовірно, почнуть з’являтися вчасно для нових норм викидів Євро 7, які вимагають суворішого контролю викидів від бензинових двигунів. У довгостроковій перспективі планується розробка двигуна, який працює на паливі з нейтральним вмістом вуглецю.
Чи принесе Toyota користь від такого підходу в довгостроковій перспективі, ще невідомо, але виробник однозначно вірить у те, що в майбутньому є місце для автомобілів з двигуном внутрішнього згорання.
Раніше ми повідомляли, що виробник позашляховиків Ineos песимістично ставиться до того, що синтетичне паливо може продовжити термін служби двигуна внутрішнього згоряння, навіть після того, як ЄС вирішив дозволити обмежене використання вуглецево-нейтрального бензину для нових автомобілів після 2035 року.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!