Що означають логотипи Audi, BMW та Mercedes
Значення деяких емблем може бути очевидним, але у таких випадках навіть колір і накреслення літер передає певний зміст

Що означають логотипи найвідоміших німецьких брендів автомобілів/Фото: Drew Angerer/Getty Images
Багато автомобільних значків і емблем настільки добре відомі, що навіть ті, хто ніколи не цікавився автомобілями, можуть впізнати їх миттєво. Але те, що багато людей не знають, так це часто захопливі історії, сенси та символізм цих логотипів. В автоіндустрії тай брендингу загалом нічого не робиться просто так й за кожною буквою, символом, кольором та формою заховано певний зміст, який часто може змінюватися зі зміною логотипа. Сьогодні розкодовуємо логотипу трьох найпопулярніших німецьких марок авто.
AUDI

Спочатку засновник компанії Август Горх створив фірму, яка мала його ім'я, але згодом йому довелось покинути її та започаткувати нову компанію, але використовувати власне ім'я уже було заборонено. Його син запропонував "Audi": "Horch" по-німецьки означає "слухати", а "audi" — те саме на латині. Логотип бренда походить від логотипа Auto Union, об’єднання чотирьох брендів (Audi, DKW, Horch і Wanderer). Кільця, що представляють кожну марку, перекриваються, щоб означати союз. Вони тривалий час були срібними, тому що національний гоночний колір Німеччини, але у 2022 році логотип спростили й зробили двовимірним та чорним, щоб підвищити впізнаваність.
BMW

Назва є абревіатурою Bavarian Motor Works. Чорне зовнішнє коло походить від логотипа попередника BMW, бренда Rapp, а синьо-біла клітинчата кругла вставка символізує прапор Баварії.
У 2020 році компанія оприлюднила спрощений логотип зі зміненим шрифтом і палітрою білих кольорів, щоб означати оновлену стратегію бренду щодо відкритості та доступності, спрямовану на залучення молодих клієнтів, які орієнтуються на сучасні технології.
MERCEDES-BENZ

Частина назви Mercedes походить від імені дочки партнера Daimler, Еміля Єллінека. Benz походить від Карла Бенца, виробника першого справжнього автомобіля. Після злиття двох компаній у 1926 році народився Mercedes-Benz.
Логотип походить з листівки, надісланої в 1870-х роках Готлібом Даймлером своїй дружині, на якій він позначив, де живе, трикутною зіркою та написав біля неї: "Одного дня ця зірка засяє над нашими тріумфуючими фабриками". Вперше його застосували на автомобілі в 1910 році, і виявилося, що три спиці зірки символізували землю, море та повітря.
Раніше ми повідомляли, що нові автомобілі корпорації Stellantis будуть розумнішими й безпечнішими завдяки інтеграції штучного інтелекту.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!