Тікай, Lamborghini Urus: Audi представила новий RS Q8 – свій найшвидший автомобіль з ДВЗ
Навіть якщо цей вишневий красень зможе впоратись зі звичайним Urus, то італійський гібрид все ще недосяжний
Audi представила свій найпотужніший автомобіль з ДВЗ/Фото: Audi
Audi RS Q8 і Lamborghini Urus завжди мали схожий V-8 з подвійним турбонаддувом, але італійський кросовер зберігав значну перевагу в потужності. До цього моменту. Audi представила новий RS Q8, зокрема топову модель Performance, яка має 631 кінську силу, що на 40 кінських сил більше, ніж звичайний RS Q8, і тепер лише на 26 кінських сил менше, ніж в Urus. Це якщо порівнювати моделі лише з ДВЗ, адже свіжий плагін-гібрид Urus потужністю 789 к.с. далеко попереду.
Audi RS Q8 2025 року як і раніше поставляється з повним приводом Quattro, восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і 4,0-літровим V-8 з подвійним турбонаддувом. Цей двигун продовжує виробляти 591 конячку і 800 Нм крутного моменту на звичайному RS Q8. Оновлення до моделі Performance забезпечує нову вихлопну систему, яка, за словами Audi, є легшою, гучнішою та зменшує зворотний тиск, що, своєю чергою, збільшує максимальну потужність до 631 кінської сили та 850 Нм.
Заявлено, що RS Q8 Performance розганяється від нуля до сотні за 3,5 секунди. Performance також має регульовану по висоті пневматичну підвіску, як і звичайний RS Q8, хоча й зі зміненим налаштуванням. Обидві моделі мають стандартні 48-вольтові стабілізатори поперечної стійкості та чотириколісне рульове управління, яке покращує маневреність і стабільність, дозволяючи заднім колесам повертатися на 1,5 градуса.
Разом зі стандартними 22-дюймовими колісними дисками, RS Q8 Perfomance можна замовити з більшими 23-дюймовими кованими дисками. Гальмує цей кросовер завдяки 10-поршневим передніми супортами, а набір вуглецево-керамічних роторів розміром 17,3 дюйма спереду та 14,6 дюйма ззаду опційні для RS Q8 і стандартні для Performance.
Audi RS Q8 отримав оновлену передню частину з новим бампером із більш помітними повітрозабірниками. Решітка отримала новий сітчастий дизайн, який виглядає більш пористим, а кожна комірка набуває тривимірної форми. Рамка решітки також більш яскрава. Модель Performance має матовий вигляд, що відрізняє її від звичайного RS Q8.
На позашляховику також використовуються матричні світлодіодні фари, які є в нещодавно оновленому Audi Q8. Денні ходові вогні також мають п’ять різних підписів на вибір, включаючи один, який нагадує картатий прапор. RS Q8 вперше оснащено задніми ліхтарями OLED, і вони також мають п’ять світлових підписів на вибір.
Всередині Audi пропонує на вибір червоний або сірий дизайнерський пакет RS. Вибраний колір стає контрастною строчкою на центральній консолі, килимках, ременях безпеки та сидіннях. Кермо, важіль перемикання передач і бічні частини центральної консолі RS Q8 обтягнуті яскравою мікрозамшею. Як і звичайний RS Q8, модель Performance має 12,3-дюймову цифрову панель приладів.
У Європі новинка з'явиться уже цього місяця, стартуючи з цінника у близько 142 тисячі євро.
Раніше представлено четверте покоління BMW X3, яке приносить кардинально новий зовнішній вигляд, повністю перероблений інтер’єр і значно оновлене шасі, але зберігає бензиновий і дизельний двигуни.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!