RU UA
1

Бетмобіль з минулого століття: Audi збудувала суперкар, який мав побачити світ ще у 1930-х

Авто 07:37 - 15 липня 2024

Майже століття тому Auto Union Type 52 був би одним із найшвидших автомобілів на планеті, але справа так і не дійшла до виробництва

Бетмобіль з минулого століття: Audi збудувала суперкар, який мав побачити світ ще у 1930-х

Audi збудувала суперкар, який мав зёявитися столыття тому/Фото: Audi

Audi збудувала суперкар, який компанія (тоді ще Auto Union) планувала випустити у 1930-х роках. На жаль, ми бачимо цей приголомшливий автомобіль лише зараз, але цього достатньо, щоб зрозуміти, що у 1930-х роках він був би чимось неперевершеним.

Деталі

В Auto Union цей концепт називали Type 52, так званий "Schnellsportwagen" (швидкий спортивний автомобіль). Він мав бути дорожньою версією гоночного автомобіля Type 22 Grand Prix 1930-х років. Він мав 16-циліндровий двигун потужністю понад 200 кінських сил і мав би розганятися до 200 кілометрів на годину, що робило його одним із найшвидших автомобілів того часу.

На жаль, Auto Union Type 52 скасували у 1935 році. Але Audi вирішила прибрати пил з архівних документів та оживити цей суперкар для цьогорічного фестивалю швидкості в Ґудвуді.

Audi доручила Crosthwaite & Gardner — історичній компанії з виробництва гоночних автомобілів — відтворити Auto Union Type 52 з нуля. Використовуючи оригінальні ескізи та креслення, усе, від шасі та панелей кузова до двигуна, було виготовлено спеціально для цієї єдиної у своєму роді концепції. Автівку будували понад рік.

Фото: Audi

Ззаду розташований 16-циліндровий двигун із наддувом, подібний до того, який використовувався в оригінальному автомобілі. Ця версія використовує 6,0-літровий двигун замість оригінального 4,4-літрового двигуна. Audi також підвищила вихідну потужність з приблизно 200 кінських сил до здорових 512 кінських сил. Він, звичайно, працює в парі з механічною коробкою передач.

Але щоб підходити під новий двигун і шасі, Audi довелося збільшити розміри. Type 52 має 331-сантиметрову колісну базу замість трохи коротшої 300-сантиметрової колісної бази оригіналу, і важить 1450 кілограмів. Оригінал міг схилити терези до 1300 кілограмів.

Відкрийте задні двері на петлях, і ви побачите всередині тримісну компоновку, як у McLaren F1. Audi подбала про те, щоб інтер’єр виглядав у стилі ретро зі старовинними тканинними сидіннями, лакованими дерев’яними панелями та величезними вимірювальними приладами.

Раніше ми повідомляли, що за останні кілька років автомобілі в середньому стали важчими на 400 кілограмів.

Джерело: Motor1

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин