Представлено елегантний Audi A5, який заміняє традиційний А4. Фото
Представницький седан Audi A5 отримав гібридну трансмісію і технологічний інтер’єр

Audi представила нову А5/Фото: Audi
Audi представила свою нову модель A5, яка виходить на ринок представницьких автомобілів у кузові седан та універсал, й покликана замінити більш традиційну модель A4.
Деталі
Audi планує, щоб усі її електричні моделі мали парні номери, тож поки поточний A4 відправляється на електричний ремонт перед тим, як знову приєднатися до команди приблизно у 2026 році, новий A5 заповнює прогалину двигунів внутрішнього згоряння.
Новий автомобіль буде доступний лише у седані та універсалі, серед його конкурентів будуть BMW 3 серії та Mercedes C-Class, а також їхні універсали. Зміна призначення означає, що нинішні A5 coupé та A5 Sportback зникають назавжди.
На додаток до нового позиціонування, A5 отримує нову основу, і хоча його дизайн зберігає м’які лінії купе, особливо його похила лінія даху, помітні повітрозабірники спереду роблять нову модель більш спортивною. Світлодіодні ліхтарі входять у стандартну комплектацію спереду та ззаду, і водії можуть налаштувати зовнішній вигляд обох, встановивши персоналізовані світлові підписи зі списку опцій.
Лінійка двигунів A5 починається з 2,0-літрового бензинового двигуна потужністю 148 кінських сил. Є також потужніша версія на 201 кінську силу.
У лінійці також доступний 2,0-літровий дизель потужністю 148 к.с. Топова модель S5 отримає 3,0-літровий бензиновий V6 потужністю 362 конячки. Як дизель, так і S5 отримали технологію м’якого гібрида, яка допомагає знизити витрати на пальне. У більшості варіантів восьмиступінчаста автоматична коробка передач буде стандартною.





Принаймні одна плагін-гібридна версія Audi A5 надійде пізніше цього року, щоб змагатися з BMW 330e та Mercedes C300e. Очікується запас ходу на електричній тязі до 100 кілометрів.
Рульове управління A5 було перероблено, щоб забезпечити більшу точність порівняно зі старим A4, але, як і в цьому автомобілі, водії можуть вибрати опцію адаптивних амортизаторів, що дозволяє посилювати або пом’якшувати хід одним натисканням кнопки.
В інтер'єрі новинки центральне місце займають екрани. Усього їх три: 11,9-дюймова цифрова панель приладів, 14,5-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та додатковий 10,9-дюймовий дисплей для перегляду медіафайлів переднім пасажиром. Є ще й проєкційний дисплей, який може відображати найактуальнішу інформацію прямо перед очима водія.
A5 приєднується до Mercedes C-Class у керуванні за допомогою голосу або дотику, залишаючи BMW 3 серії єдиним автомобілем з німецької "великої трійки", який пропонує контролер із поворотним диском.
Як і багато інших виробників автомобілів, Audi додає штучний інтелект ChatGPT до стандартної комплектації, тобто водії можуть ставити питання про свій автомобіль природною мовою.
Крім того, перелік комплектів безпеки та зручності A5 включає адаптивний круїз-контроль, систему розпізнавання дорожніх знаків, яка може регулювати вашу швидкість, і моніторинг втоми водія.
Новий A5 буде пропонуватися у знайомих Audi рівнях комплектації Sport, S line та Black Edition, а стандартний комплект, ймовірно, включатиме електричні двері багажника, задні датчики паркування та бездротову зарядку телефону.
Ззаду місця для ніг достатньо як у седані, так і в Avant, але завдяки подовженій лінії даху Avant має помітно кращий простір для голови задніх пасажирів.
Ціни на седан A5 стартують з 50 тисяч доларів, що поміщає його акуратно між конкурентами від BMW та Mercedes.
Раніше ми повідомляли, що за останні кілька років автомобілі в середньому стали важчими на 400 кілограмів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!