RU UA
1

Що означають логотипи Mazda, Mitsubishi та Nissan

Авто 16:16 - 24 липня 2024

Значення деяких емблем може бути очевидним, але у таких випадках навіть колір і накреслення літер передає певний зміст

Що означають логотипи Mazda, Mitsubishi та Nissan

Значення логотипів Nissan, Mitsubishi, Mazda/Фото: David Ramos/Getty Images

Багато автомобільних значків і емблем настільки добре відомі, що навіть ті, хто ніколи не цікавився автомобілями, можуть впізнати їх миттєво. Але те, що багато людей не знають, так це часто захопливі історії, сенси та символізм цих логотипів. В автоіндустрії тай брендингу загалом нічого не робиться просто так, й за кожною буквою, символом, кольором та формою заховано певний зміст, який часто може змінюватися зі зміною логотипа. Сьогодні розкодовуємо логотипи трьох популярних японських марок авто.

MAZDA

Фото: Harold Cunningham/Getty Images

Назва Mazda походить від імені Ахури Мазди – божества, творця в зороастризмі (релігія, яка була помітною в ранніх азіатських культурах). Mazda перекладається як "мудрість". За збігом обставин, це також англізація імені засновника компанії Джуджіро Мацуди (Jujiro Matsuda). Свого часу Mazda пережила кілька змін логотипа, нинішній у вигляді стилізованої букви "М" в овалі був представлений у 1996 році.

Овал у логотипі символізує сонце, а "М", очевидно, — компанію. Він також виглядає як розпростерті крила, які, як стверджується, символізують свободу самовираження Mazda.

MITSUBISHI

Фото: Tomohiro Ohsumi/Getty Images

Бренд Mitsubishi незвичайний тим, що його назва описує його логотип, а не навпаки. "Міцу" означає три, тоді як "Хіші" означає водяний горіх, який часто асоціюється з ромбом. Японці часто змінюють звук "h" на "b", коли він зустрічається в середині слова. Знак із трьома ромбами вибрав засновник бренду Ятаро Івасакі. На логотипі передано як трилистий герб клану Тоса, його першого роботодавця, так і три складені ромби родинного герба Івасакі.

NISSAN

Фото: Ken Ishii/Getty Images

Назва Nissan є абревіатурою від Nihon Sangyo (Japan Industries), яка була материнською компанією Datsun. Коли Nissan замінив Datsun на кузовах автомобілів, його логотипом була назва компанії в синьому прямокутнику поперек червоного кола. Це було посилання на японський прапор, на якому зображено сонце, що сходить. Його почали передавати у хромі у 1990-х роках, щоб символізувати сучасність.

У 2020 році логотип бренду було переглянуто після скандалу з Карлосом Гоном і оновленої стратегії електрифікації, віддаючи перевагу спадщині компанії, зберігаючи впізнаваний елемент дизайну сонця.

Раніше Audi представила свою нову модель A5, яка виходить на ринок представницьких автомобілів у кузові седан та універсал, й покликана замінити більш традиційну модель A4.

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин