Chevrolet представила найпотужніший Corvette в історії
Новинка тримає під капотом 1064 кінські сили, і це лише верхівка приголомшливих характеристик
Chevrolet представила найпотужніший корвет/Фото: Chevrolet
Представлено Chevrolet C8 Corvette ZR1, який став найшвидшим у своєму роді. Цей монстр із заднім приводом і центральним двигуном долає чверть милі менш ніж за 10 секунд, а на знаменитому німецькому треку Нюрбургринг усі чотири тест-пілоти Corvette розганялись до понад 320 км/год на своїх перших колах. Ця приголомшлива автівка також є першим Corvette з турбонаддувом і першою серійною моделлю, яка виробляє понад 1000 кінських сил (1064 конячки).
Деталі
Для довідки, останній C7 Corvette ZR1 з його 6,2-літровим двигуном V8 поставив планку максимальної потужності на рівні 755 кінських сил. До цього покоління C6 ZR1 потрапило в заголовки газет зі своїм 638-сильним LS9. Новинка також вражає 1122 Нм крутного моменту. Chevrolet вважає, що максимальна швидкість цієї автівки може перевищити 350 кілометрів на годину.
Chevy Corvette давно довів, що може змагатися з дорожчими екзотичними спортивними автомобілями, і він став ще більше схожим на суперкар, коли покоління C8 перейшло до середньомоторного компонування. C8 Z06 був створений, щоб вести боротьбу на треку, і у деяких заїздах він уже перевершив кілька McLaren і безліч Porsche 911.
На відміну від будь-якого іншого C8 Corvette, ZR1 відмовляється від переднього багажника на користь більш аеродинамічного капота, який не тільки забезпечує додаткову притискну силу, але й направляє повітря через теплообмінник. Хоча ZR1 також пропонує кузов кабріолет, це купе має круту візитну картку у вигляді розділеного заднього скла, яке можна побачити на деяких Corvette другого покоління.
Кожен Corvette ZR1 стандартно оснащується амортизаторами Magnetic Ride 4.0, які тримають 20-дюймові колеса спереду та 21-дюймові ззаду. Вони одягнені в шини Michelin Pilot Sport 4S.
ZR1 має чудову гальмівну систему, яка складається зі спеціально розроблених карбон-керамічних роторів розміром 15,7 дюйма спереду та 15,4 дюйма ззаду. Щоб зменшити вагу, кожен ZR1 має дах із вуглецевого волокна, який також знижує центр ваги автомобіля. Також є опція з колесами з вуглеволокна.
Всередині ZR1 дуже схожий на будь-який інший Corvette. Таке ж розташування, орієнтоване на водія, зі стіною фізичних кнопок, що все ще розділяє пасажирів. Цифрові дисплеї включають 12,0-дюймову панель приладів і 8,0-дюймовий сенсорний екран. Любителі гольфу будуть щасливі почути, що вантажний відсік під заднім люком ZR1 має такий же об’єм, як і в інших Corvette, тобто є місце для двох сумок для гольфу.
Виробництво почнеться у 2025 році, вартість поки невідома, але експерти прогнозують, що вона наближатиметься до 200 тисяч доларів.
Раніше японська компанія Kawasaki представила мотоцикл з водневим двигуном, який обіцяє зберегти двигун внутрішнього згорання у цьому типі транспорту, зробивши його нешкідливим для атмосфери.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!