Audi продаватиме свої електромобілі в Китаї з однією кардинальною зміною
На якості автівок це ніяк не позначиться, але ця маленька деталь може зробити для декого автівки Audi невпізнаваними
Нові Audi продаватимуться в Китаї без фірмового логотипа/Фото: Robert Hradil/Getty Images
Для своїх електромобілів у Китаї Audi зробить одну кардинальну зміну, яка для декого може зробити автівки бренду невпізнаваними. При цьому йдеться не про якусь важливу структурну, технічну чи механічну зміну (хоча такі теж будуть) – автомобілі Audi у Китаї залишаться без культового логотипа у вигляді чотирьох переплетених кілець.
Деталі
Про це повідомили виданню Reuters його джерела. Таке рішення пов'язане з переглядом іміджу бренду на китайському авторинку. Німецький виробник співпрацюватиме з китайською компанією SAIC, поглиблюючи залежність від місцевих постачальників і технологій.
Електромобілі Audi для китайського ринку поки мають кодову назву "Purple". При цьому джерела Reuters не повідомили, чи вони матимуть новий логотип, чи просто замість кілець буде назва Audi. Перший автомобіль серії електрокарів для Китаю буде представлено у листопаді, тоді ж і пояснять особливий брендинг. До 2030 року на китайському ринку мають з'явитися 9 моделей електрокарів Audi.
Audi продала менш як 10 000 електромобілів у Китаї за перші шість місяців 2024 року. Натомість китайські преміальні бренди електромобілів Nio та Zeekr продали у вісім разів більше кожен.
Електромобілі Audi, які зараз продаються в Китаї, як і раніше матимуть логотип із чотирьох переплетених кілець. Це Q4 e-tron, виготовлений спільно з компанією FAW, позашляховик Q5 e-tron, виготовлений спільно з SAIC, і Q6 e-tron, виготовлений спільно з FAW.
Раніше японська компанія Kawasaki представила мотоцикл з водневим двигуном, який обіцяє зберегти двигун внутрішнього згорання у цьому типі транспорту, зробивши його нешкідливим для атмосфери.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!