RU UA
1

Гендиректор BMW вважає, що категорична заборона двигунів внутрішнього згорання є неправильною

Авто 18:51 - 09 серпня 2024

Врятувати ДВЗ може лише синтетичне паливо, але з його масовим виробництвом є проблеми

Гендиректор BMW вважає, що категорична заборона двигунів внутрішнього згорання є неправильною

Гендиректор BMW розкритикував рішення ЄС щодо ДВЗ/Фото: Justin Sullivan/Getty Images

Генеральний директор BMW Олівер Зіпс заявив, що план Європейського Союзу щодо заборони продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння у 2035 році є неправильним підходом і закликав прискорити впровадження  е-палива (синтетичного палива).

Деталі

Згідно з чинною законодавчою базою, ЄС заборонить продаж нових автомобілів без нульових викидів у 2035 році. Крім моделей з електричними акумуляторами та водневими паливними елементами, двигунам внутрішнього згоряння буде дозволено залишатися в продажу до тих пір, поки вони експлуатуються виключно на вуглецево-нейтральному паливі, наприклад синтетичному паливі.

За словами Зіпса, Європейська Комісія має прискорити доступність синтетичного палива, щоб зробити його використання практичним до 2035 року – інакше "законодавство буде навмисною нечесною забороною двигунів внутрішнього згоряння".

Гендиректор BMW назвав це "фальшивим рішенням", додавши, що такі дії ЄС є неправильним підходом.

Виробництво синтетичного палива потребує величезної кількості енергії, оскільки для нього потрібен "зелений" водень, отриманий шляхом електролізу води з використанням відновлюваної електроенергії. Проте цю величезну кількість енергії можна було б використати для живлення електромобілів. Загалом виробництво синтетичного палива є дорогим і тривалим. Зараз його далеко недостатньо для покриття потреб ДВЗ, і з такими темпами й не буде достатньо.

Однак синтетичне паливо розглядається як життєздатний шлях до декарбонізації існуючого автомобільного парку з двигунами внутрішнього згоряння, а також як рішення для транспортних засобів, які не ідеально підходять для електрифікації, таких як спортивні автомобілі та вантажні автомобілі.

Компанія Porsche інвестувала значні кошти в компанію з виробництва електронного палива Highly Innovative Fuels (HIF), яка розпочала експлуатацію заводу Haru Oni ​​у Чилі в грудні 2022 року. Зараз вона виробляє синтетичний метанол для серії перегонів Porsche Mobil 1 Supercup.

Ferrari також підтримала паливо з нейтральним вмістом вуглецю. Минулого місяця голова компанії Бенедетто Вінья сказав, що для автомобілів з ДВЗ все ще є дійсний шлях вперед, вказуючи на важливість розробки сталого палива.

У 2026 році Формула-1 перейде на вуглецево-нейтральне паливо, запровадивши новий набір технічних правил.

Раніше ми повідомляли, що популярний кросовер Ford Mustang Mach-E потрапив у Книгу рекордів Гіннеса як електромобіль, який подолав найбільшу відстань на одному заряді.

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин