ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Mercedes-AMG представила крутезний концепт “вбивці" Taycan. Фото

Авто 15:50 - 26 червня 2025

Спереду цей гіперкар чимось нагадує Aston Martin, і звучить також схоже (хоч він й повністю електричний)

Mercedes-AMG представила крутезний концепт “вбивці" Taycan. Фото

Mercedes-AMG представила крутезний концепт “вбивці" Taycan/Фото: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG хоче перевернути сегмент потужних електричних седанів з новим концептом фастбека AMG GT XX, який має потужність до 1341 кінську силу і може розганятися до 358 км/год. Це буде перший автомобіль, побудований на архітектурі AMG Electric Architecture (AMG.EA), і він виглядає дуже близьким до серійного виробництва.

Деталі

AMG GT XX, здається, першочергово націлився на Porsche Taycan, але з такими характеристиками може позмагатися й з Bugatti.

Тут встановлено три електродвигуни: один приводить в дію передню вісь, а ззаду автівка має два приводні агрегати, по одному на кожне колесо, що дозволяє точно розподіляти крутний момент. Mercedes стверджує, що аксіальні двигуни потоку, що використовуються в цьому електромобілі, мають приблизно втричі більшу щільність потужності порівняно з радіальним електродвигуном.

800-вольтова архітектура AMG.EA дозволяє досягати неймовірних швидкостей заряджання. Концепт може розвивати в середньому 850 кіловатів з потоком потужності 1000 ампер, з піком, що наближається до 1 МВт, чого достатньо, щоб додати 400 км запасу ходу приблизно за 5 хвилин.

Mercedes стверджує, що дуже висока потужність заряджання можлива завдяки акумуляторному блоку NCMA (нікель, кобальт, марганець, алюміній), що складається з понад 3000 циліндричних елементів зі щільністю енергії 740 Вт·год/л, що для всього блоку становить 300 Вт·год/л. Цей акумуляторний блок є специфічним для концепту. Це інженерний трюк, і незрозуміло, чи буде він у серійному автомобілі.

Тут також є інтелектуальна технологія охолодження елементів. Кожен елемент охолоджується окремо за допомогою спеціальної непровідної оливи, а також це дозволяє швидко нагріти акумуляторний блок до потрібної температури шляхом попередньої підготовки до швидкої зарядки постійним струмом.

Виробник не вказує час розгону від 0 до сотні, але це точно менш як три секунди. Сприяє розгону й аеродинамічний кузов з коефіцієнтом лобового опору 0,198.

Вражаюча аеродинаміка досягається завдяки низькій формі автомобіля, а також завдяки активній передній решітці радіатора з жалюзями, які відкриваються та закриваються залежно від потреб охолодження.

Зовнішній дизайн, ймовірно, залишиться практично незмінним для виробництва. Він виглядає ретро-футуристично завдяки своїй збільшеній решітці радіатора, дизайну “акулячого носа” та заднім ліхтарям у формі трьох кіл. Форма фар схожа на ту, що ви можете побачити на моделі купе AMG GT, і загалом виглядає дуже спортивно.

Бічний профіль типовий для чотиридверного купе, з лінією даху, яка агресивно нахиляється до задньої частини. Як і у Polestar 5, в автомобіля відсутнє заднє скло, тому в ньому також немає внутрішнього дзеркала заднього виду.

Салон виглядає як концепт-кар з центральною консоллю, натхненною радіатором, оточеною помаранчевою світловою трубою. Дизайн центральної консолі, приладової панелі та дверних панелей, ймовірно, зміниться для серійного виробництва, але двоекранна конфігурація та кермо з виступом можуть залишитися.

Ця автівка хоче, щоб ви відчували спортивний звук ДВЗ, тому імітує його, як і перемикання передач за допомогою пелюсток під кермом

Серійна версія AMG GT XX може з'явитися пізніше цього року або у 2026 році. Очікується й кросовер у такому ж стилі й з такими ж характеристиками.

Раніше в Остіні, штат Техас, США, на дорогу виїхали перші роботаксі Tesla. Поки їх лише 10 одиниць й покататися на них можуть лише “обрані”, але Ілон Маск обіцяє найближчим часом збільшити кількість роботаксі до 1000 й запустити сервіс в інших американських містах. Але у Техасі місцева влада уже ніби каже йому: “Воу, хлопче, скинь оберти".

Джерело: Insideevs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин