Kia показала концепт фургона-позашляховика, де колеса можуть генерувати енергію з повітря
У приголомшливому кемпері PV5 WKNDR справді хочеться жити й подорожувати

Kia представила приголомшливий кемпер-позашляховик/Фото: Kia
Позашляховики ніколи не були сильною стороною Kia, але з концептом електричного фургона PV5 WKNDR корейський бренд може добряче струсонути цей сегмент ринку.
Деталі
Kia раніше представила свої футуристичні електричні фургони під назвою PV5 і PV7. Вони є частиною того, що Kia називає підходом "Platform Beyond Vehicle". Тепер, на виставці SEMA, що триває в Лас-Вегасі, Kia порадувала відвідувачів позашляховим концептом на базі електрофургона PV5. Він називається PV5 WKNDR. І він вражає.
Згідно з відео на YouTube-каналі TFLnow, PV5 WKNDR виглядає так, ніби він справді здатен подолати дику місцевість. При цьому фургон може перетворитися у вітальню, робоче місце, спальню, кухню або просто місце, де можна провести час із друзями чи родиною та помилуватися краєвидами.
Що робить його унікальним, так це дрібні деталі. Спереду, наприклад, він має лебідку з цифровим дисплеєм, встановленим трохи вище, який показує, яку вагу тягнуть троси в реальному часі. Коли лебідка не використовується, дисплей може показувати якісь повідомлення або цифровий номерний знак.
Одним з найцікавіших аспектів цього фургона є гідротурбінні колеса, які рухаються незалежно від шин і можуть виробляти електроенергію. Наприклад, ви зупинилися на нічліг, і дме поривчастий вітер. Колеса обертатимуться та використовуватимуть цю енергію для заряджання батареї, виробляючи енергію за допомогою природних сил під час зупинки. На даху автівки також є велика сонячна батарея.





Всередині він виглядає набагато просторішим, ніж ззовні. Тут є кілька рухомих елементів, які пропонують модульність нового рівня. Сидіння штурмана можна скласти в журнальний столик, який потім можна пересунути назад.
Фургон має кілька сидінь, акуратно складених у стіни фургона. Коли вони складені, вони можуть бути модульними стійками для різноманітних кріплень. Коли їх витягнути, на них можна сидіти. Коли крісло штурмана виконує функцію журнального столика, модульні задні сидіння можуть його компенсувати. Також є значна висувна платформа для розміщення холодильника чи сміттєвого відра. На даху встановлено висувний намет, в якому можна поспати.
Електричний фургон PV5 почне вироблятися в Південній Кореї в наступному році, але поки невідомо, чи побачимо ми коли-небудь серійною позашляхову версію цього фургона.
Раніше журналісти британського видання WhatCar? назвали Volvo XC40, який випускається з 2018 року, найкращим вживаним автомобілем цього року.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!