ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Новий виробник бюджетних електромобілів Firefly показав свою першу модель, і виглядає вона незвично

Авто 16:03 - 24 грудня 2024

Firefly є дочірньою компанією популярного китайського виробника електромобілів Nio

Новий виробник бюджетних електромобілів Firefly показав свою першу модель, і виглядає вона незвично

Дочірній бренд Nio представив свій перший електрокар/Фото: Firefly

Китайський виробник Nio показав перший електромобіль, який він збирається продавати під своїм бюджетним брендом Firefly хетчбек, який продаватиметься в Китаї за трохи більш як 20 000 доларів. Коли він досягне Європи десь у першій половині 2025 року, він, ймовірно, коштуватиме набагато більше через тарифи та націнку, але компанія вважає, що він все одно буде конкурентоспроможним, протистоячи автомобілям від Smart або Mini.

Деталі

Компактний електромобіль Firefly, відомий просто як Firefly EV, має більш ніж побіжну схожість з Honda e. Він більший і трохи округліший, а його унікальні передні та задні фари надають йому неповторної ідентичності. Технічні подробиці поки що практично відсутні. Невідомо навіть передньопривідний чи задньопривідний він, але ймовірно, електромобіль підтримуватиме заміну батареї. Nio хоче створити в Європі мережу станцій заміни акумуляторів Firefly

Зі складеним заднім сидінням максимальний об’єм багажника становить 1250 літрів, а спереду з'являється відсік ще на 92 літри.

На відміну від основного бренду Nio, який має модель продажів безпосередньо споживачам, уникаючи традиційних дилерів, Firefly матиме зовсім інший підхід. Автомобілі Firefly продаватимуться через існуючі дилерські мережі, але вони не будуть присвячені бренду, тому вони, ймовірно, продаватимуться разом з іншими брендами.

Ймовірно, Firefly пропонуватиме автомобіль без акумулятора, який ви візьмете в оренду у виробника та сплатите підписку, щоб отримати доступ до мережі станцій обміну. Це називається "акумулятор як послуга" (або BaaS), і це знижує початкову вартість транспортного засобу та звільняє власників від необхідності турбуватися про обслуговування акумулятора, але їм доведеться боротися з щомісячними платежами.

Nio вперше представила BaaS у 2020 році, а в серпні 2024 року компанія показала, що понад 70% покупців обрали послугу. Однак цей відсоток набагато нижчий у Європі, де покупці вважають за краще платити більше, щоб також мати акумуляторну батарею та не платити за підписку.

Раніше ми повідомляли, що Dacia Sandero скинула Tesla Model Y з верхівки європейського ринку.

Джерело: Insideevs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин