ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Гадаєте, що електромобілі програють взимку? Насправді у них є значна перевага

Авто 08:08 - 30 грудня 2024

Якщо переживаєте, що водіння електромобіля взимку приносить менше задоволення, то ось кілька моментів, у яких"електрички" кращі за автівки з ДВЗ у цю пору року

Гадаєте, що електромобілі програють взимку? Насправді у них є значна перевага

В електромобілів є значна перевага на засніжених дорогах/Фото: wirestock/freepik

У багатьох водіїв уже склався певний стереотип, що електромобілі начебто погані для використання взимку.Для більшості ці проблеми пов'язані з втратою електромобіля запасу ходу в холодну погоду. При цьому мало хто говорить про переваги електромобілів взимку, а вони є, і доволі значні.

Деталі

Загалом електромобілі мають значно краще зчеплення на снігу та льоду, запобігаючи пробуксовці коліс і, потенційно, розганяються набагато ефективніше, ніж автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Іншими словами, ви можете втратити запас ходу взимку з електромобілем, але ви можете бути вражені тим, наскільки добре він підтримує зчеплення в поганих умовах.

Електромобілі набагато стабільніші на засніжених дорогах, адже їх система контролю тяги зазвичай реагує набагато швидше на пробуксовування, плавно й водночас миттєво забезпечуючи потрібну кількість потужності та зчеплення з кожним колесом.

Є кілька причин, чому електромобілі насправді мають величезні переваги в зчепленні перед ДВЗ. Провідний інженер General Motors з розробки Chevrolet Equinox EV Даг Кунс зазначає:

Перевага електромобілів полягає в тому, що ми можемо генерувати майже миттєвий крутний момент. Нам не потрібно дозволяти двигуну розкручуватися, щоб отримати потрібний крутний момент, правильний стан передачі й таке інше. Це забезпечує повнішу інтеграцію для контролю таких речей, як контроль тяги.

За словами Кунса, є й інші переваги, такі як розподіл ваги. На електромобілі найважчим окремим компонентом є батарея, тому в основному всі вони встановлюються низько та вбудовані в підлогу автомобіля. Завдяки цьому центр ваги зберігається низьким і рівномірним, що сприяє стабільності автомобіля. ДВЗ зазвичай знаходиться в передній частині автомобіля. Це означає, що велика частина ваги автомобіля припадає на передню частину, що не дуже добре на поворотах під час хуртовин.

Також керування однією педаллю в електромобілі дає точніший контроль над тим, яку потужність споживає автомобіль, для плавного прискорення, не спричиняючи пробуксовування коліс.

Ці переваги взимку, звичайно, ідеально помітні на повноприводних електромобілях, але навіть у версіях з переднім чи заднім приводом неможливо не відчути переваги над ДВЗ. При цьому ніколи не забувайте про правильні шини!

Раніше китайський виробник Nio показав перший електромобіль, який він збирається продавати під своїм бюджетним брендом Firefly – хетчбек, який продаватиметься в Китаї за трохи більш як 20 000 доларів.

Джерело: Insideevs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин