Норвежці перевірили два десятки електромобілів: ось які мають найкращий запас ходу в мороз
Нарешті Tesla Model 3 поступилася місцем найкращого електромобіля для зимових подорожей

Polestar 3 став найкращим авто за запасом ходу взимку/Фото: Polestar
Норвезька автомобільна федерація (NAF) і журнал Motor El Prix EV випробували 24 популярних моделі електромобілів у морозяну погоду, щоб визначити, які з них зберігають найбільший запас ходу. Для багатьох несподівано найкраще себе продемонстрував Polestar 3, досягнувши другого найкращого зимового результату за всю історію.
Деталі
Polestar 3 обійшла Tesla Model 3, яка була незмінним лідером у попередніх випробуваннях. Лідер цьогорічних випробувань перевершив очікування, подолавши вражаючі 531 км у складних зимових умовах. Цей результат лише на 5,18% відхилився від заявленого запасу ходу за стандартом WLTP у 561 км.
Цікаво, що під час тесту, Tesla, здається, хитрувала. Tesla Model 3 зупинилася, проїхавши 548 км, за даними її одометра, і всі вважали її явним переможцем. Потім Polestar 3 зупинився майже за 300 м попереду Tesla, показуючи 531 км. Швидка перевірка показала, що Tesla Model 3 додала приблизно 4,7 км кожні 100 км до своїх показань.
Модель електромобіля | Фактичний запас ходу | Різниця зі заявленим запасом ходу |
---|---|---|
Polestar 3 | 531 km | -5% |
Tesla Model 3 | 531 km | -24% |
Porsche Taycan | 499 km | -16% |
Kia EV3 | 499 km | -15% |
BYD Tang | 482 km | -9% |
Audi Q6 e-tron | 481 km | -22% |
Hongqi EHS7 | 452 km | -16% |
VW ID.7 GTX Tourer | 440 km | -23% |
Ford Explorer | 437 km | -17% |
BYD Sealion 7 | 436 km | -13% |
Lotus Emeya | 436 km | -13% |
Hyundai Ioniq 5 | 436 km | -20% |
XPeng G6 | 429 km | -22% |
Porsche Macan | 429 km | -22% |
BYD Seal U | 421 km | -16% |
Nio EL8 | 412 km | -18% |
BMW i5 Touring | 392 km | -21% |
Mercedes G580 | 381 km | -14% |
Volvo EX30 | 371 km | -21% |
Peugeot E-5008 | 361 km | -26% |
Mini Countryman | 355 km | -11% |
Peugeot E-3008 | 347 km | -32% |
Smart #3 | 346 km | -17% |
Voyah Dream | 344 km | -29% |
Тест El Prix EV проходить у Норвегії раз на два роки, і він оцінює реальний запас ходу електромобілів у порівнянні з їхніми офіційними показниками WLTP. Зимовий випуск представляє особливо вимогливі умови. Цьогорічний маршрут відрізнявся слизьким покриттям та підйомом близько 1000 метрів.
Проте найбільшою проблемою може бути сам холод. У випадку електромобілів для обігріву салону потрібно більше тепла, а оскільки електромобілі набагато ефективніші, ніж автомобілі з ДВЗ, відпрацьованого тепла майже немає, щоб перенаправити його у салон. У результаті для обігріву салону потрібно використовувати більше енергії від високовольтної батареї. Але хоча існує потенційне вирішення цієї проблеми, немає рішення для хімічного складу батареї, на яку також впливає холод.
Низькі температури означають, що електриці важче рухатися акумулятором, що призводить до довшого часу заряджання та нижчого рівня потужності.
Раніше, під час нещодавнього випробування на треку Porsche Nardo в Італії електричний седан Volkswagen ID.7 Pro S увійшов в історію, проїхавши на одному заряді приголомшливі 941 кілометр.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!