Блискавично швидкий, надзвичайно красивий і водночас дивний: італійці створили цікавий концепткар
Ця штука використовує двигуни в колесах, і зважаючи на її потужність, це справжній прорив

Italdesign створила дивний купе-пікап з двигунами в колесах/Фото: Italdesign
Італійська компанія Italdesign представила напівконя-напівносорога наполовину купе, наполовину пікап Quintessenza, який вражає з усіх сторін: від дизайну до характеристик й технічних рішень.
Деталі
Радикальний італійський концепт (вантажного гран-туризмо?) використовує двигуни в колесах, які мають величезну перевагу перед звичайними електричними приводами: вони звільняють простір, який потенційно можна використовувати для більшої батареї, що може сприяти збільшенню запасу ходу. З усім тим, ця технологія все ще перебуває в зародковому стані, а самі двигуни досить громіздкі – настільки, що до цього жоден виробник не знайшов способу поєднати двигуни в колесах з високопродуктивними гальмами.
Інноваційні двигуни, які використовує цей електрокар, виробляє словенська компанія Elaphe. У випадку Italdesign Quintessenza, він має перші у світі внутрішньоколісні двигуни, які сумісні з великими продуктивними гальмами, принаймні так стверджує Elaphe. Інноваційний привід під назвою Sonic.1 можна встановити на ободі 21-дюймового колеса та вмістити 15,7-дюймовий (400-міліметровий) гальмівний диск, що робить його придатним для використання на треку.





Що не так чудово, так це те, що кожен двигун додає близько 40 кілограмів непідресореної ваги на кожен кут автівки, що мало б значно погіршити керованість. З усім тим, продуктивність не повинна бути проблемою. У Quintessenza задні двигуни видають 670 кінських сил (500 кВт) кожен, водночас передні агрегати видають 402 кінські сили кожен, що загалом становить 2145 конячок.
Це все ще приблизні цифри, тому до них варто ставитися з недовірою. Завдяки високопродуктивним шинам Italdesign вважає, що його дикий концепт-кар може розганятися від нуля до сотні менш ніж за 2,2 секунди. Однак це також орієнтовна цифра.
За словами Elaphe, нові високопродуктивні колісні двигуни виграють від власної системи контролю тяги, яка може змінювати налаштування у 20 разів швидше, ніж на стандартному електромобілі. Словенська компанія також розробила так звану "віброакустичну" систему, яка керує інвертором і дозволяє налаштовувати звукові профілі та тактильний зворотний зв’язок. Іншими словами, вони можуть викликати звук і вібрацію двигунів по-різному для різних автовиробників.
Раніше, під час нещодавнього випробування на треку Porsche Nardo в Італії електричний седан Volkswagen ID.7 Pro S увійшов в історію, проїхавши на одному заряді приголомшливі 941 кілометр.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!