ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Tesla відштовхує свою цільову аудиторію – дослідження

Авто 15:59 - 06 лютого 2025

Найближчі роки в американського автовиробника будуть складними, адже все більше людей відмовляються купувати його автівки. Причина з дебільшого одна, з усім відомим ім'ям та прізвищем

Tesla відштовхує свою цільову аудиторію – дослідження

Цільова аудиторія Tesla відвертається від бренду/Фото: Christopher Furlong/Getty Images

Нове дослідження некомерційної організації EV Politics Project показало, що через слова та вчинки свого генерального директора, Tesla відштовхує свою цільову аудиторію. Серед покупців, які кажуть, що хочуть придбати електромобіль як наступний автомобіль, Tesla мала найгірший рейтинг прихильності з усіх досліджуваних брендів, і все через Ілона Маска.

Деталі

Під час опитування 600 осіб 20% сказали, що планують придбати електромобіль. З них 37% мали негативну думку про Tesla, а 63% – позитивну. Це не виглядає дуже погано, але головні конкуренти, такі як Toyota, Ford і Volkswagen мають значно вищі позитивні оцінки і набагато нижчі негативні асоціації. Погані асоціації з Tesla значно важливіші, ніж позитивні, адже негативного переконання значно важче позбутися, ніж досягти позитивної асоціації з нейтральної відправної точки.

EV Politics досліджує політичну сторону впровадження електромобілів. Проєкт очолюють кілька науковців і політичних діячів з обох партій США.

Данні дослідження дуже цікаві, адже покупці електромобілів теоретично повинні бути досить прихильними до Tesla. Компанія по суті почала революцію електромобілів і є найбільшим виробником електромобілів у США. Tesla Model Y є найбільш продаваним електромобілем у світі. Ну і це не лише стосується однієї моделі, загалом Tesla виготовляє хороші автомобілі з найкращим у світі програмним забезпеченням. Чому ж громадська думка так сильно налаштована проти компанії, особливо серед її найважливіших покупців?

Ви уже знаєте відповідь. Вся справа в політиці, і діяльності Ілона Маска у цій сфері. Ситуація з Tesla – це наче ідеальний хлопець, він чуйний, заможний, красивий і сильний, але батько у нього несповна розуму, і постійно заважає йому побудувати стосунки з дівчатами.

Про відлякування клієнтів Tesla Маском говорить не лише це дослідження. Достатньо просто зайти у соцмережі й пошукати, скільки людей пишуть про те, що збираються відмовитися від своєї Tesla, чи просто більше не дивляться на автівки бренду у перспективі покупки. Наліпки зі словами на кшталт "Ми придбали Tesla до того, як Ілон Маск збожеволів" розпродуються тисячами. І це не дивно, адже клієнтська база автовиробника складається з ліберальних водіїв, які турбуються про клімат.

При цьому політична аудиторія Маска розташована в іншому кінці політичного спектра, й навряд вони повноцінно замінять цільову аудиторію Tesla, адже загалом значно менше переймаються змінами клімату.

Серед тих, хто мав позитивну думку про Маска в опитуванні EV Politics Project, лише 23% погодилися, що "зміна клімату реальна, і електромобілі можуть допомогти". І хоча їм може подобатися Маск, 48% опитаних республіканців повідомили про несприятливу думку про бренди електромобілів загалом. Серед демократів лише 13% мали негативне ставлення до електромобілів.

Раніше ми повідомляли, що у США продажі стикерів з гаслами проти Ілона Маска злетіли до небес після президентських виборів, які виграв Дональд Трамп.

Джерело: NsideEVs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин