Audi представила новий апетитний універсал A6. Фото
На підході також седан, але рідкісний у наш час універсал здається цікавішою опцією

Audi представила новий універсал А6/Фото: Audi
Audi намагається врятувати від забуття універсали, представивши старшого брата A5 Avant – апетитного A6 Avant. Хоч A5 уже був чудовим, але німці все одно знайшли місце для вдосконалень, які втілили в А6. А ще подивіться, який крутий колір вирішили дати цій моделі.
Деталі
Якщо порівнювати з повністю електричним A6 Avant E-Tron, дизайнери дещо змінили передні ліхтарі в універсалі з ДВЗ. Не дуже приємно, але датчики у решітці радіатора дуже помітні. Ззаду наконечники вихлопної труби справжні, а Audi заявляє, що більше не встановлюватиме фейкові наконечники вихлопу.
З коефіцієнтом лобового опору 0,25 A6 Avant є найбільш аеродинамічним універсалом Audi з двигуном внутрішнього згоряння (електрична версія у цьому плані йде ще далі). У Європі базова модель буде мати 18-дюймові легкосплавні диски, а для модніших версій – 21-дюймові ковані диски з триколірним дизайном.
У порівнянні з попереднім поколінням новий універсал A6 збільшився на 60 міліметрів до 4,99 метра у довжину. Розмір колісної бази становить 2927 міліметрів, що практично ідентично його попереднику. Без урахування дзеркал, ширина становить 1,88 метра.
Щодо дизайну салону, то це той самий A5 Avant, але це швидше плюс, ніж мінус. Проте тут є додатковий 10,9-дюймовий екран пасажира. 14,5-дюймовий інформаційно-розважальний і 11,9-дюймовий цифровий дисплей водія мають такий самий розмір, як у A5. Однак є деякі речі, яких ми не можемо побачити, наприклад, додаткова звукоізоляція. Інженери зробили все можливе, щоб ущільнити вікна та двері, додавши додаткове акустичне скління для задніх дверей.





A6 Avant має нові кріплення двигуна та трансмісії для зниження шуму та вібрації. Audi також налаштувала зубці автоматичної коробки передач з подвійним зчепленням, щоб зменшити шум, який створює коробка S Tronic. Крім того, автомобілі, замовлені з колесами розміром 19 дюймів або більше, отримують шумопоглиначі з поролоновими кільцями для зменшення вібрації повітря в шині.
Залежно від версії, A6 Avant може вмістити до 503 літрів вантажу за задніми сидіннями зі стандартною системою направляючих для додаткової практичності. Складіть задні сидіння, розділені у співвідношенні 40:20:40, і об’єм підскочить до 1534 літрів. Навіть базова модель у стандартній комплектації має двері багажника з електроприводом, а також проєкційне світло під бампером, яке показує, куди потрібно зробити рух ногою, щоб відкрити/закрити двері багажника.
Скло великого панорамного даху перетворюється з прозорого на непрозоре одним натисканням кнопки. Він має дев'ять сегментів, які утворюють різні візерунки, що чергуються від прозорих до непрозорих. Audi називає цю функцію "цифровою завісою", яка дає власникам можливість вибирати між заповненням інтер’єру світлом, створенням сонцезахисного навісу або комбінацією обох варіантів.
Audi A6 Avant початкового рівня 2025 року випуску в Європі має чотирициліндровий 2,0-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом потужністю 201 кінську силу та 340 Ньютон-метрів крутного моменту. Стандартна версія передньопривідна, але є можливість придбати Quattro. Економніший 2.0 TDI з технологією м’якого гібрида видає ідентичні 201 к.с., але більший крутний момент — 400 Нм. Дизельний двигун може бути з переднім або повним приводом.
Для любителів потужності є більший 3,0-літровий V-6. Він розвиває 362 к.с. і 550 Нм. З шестициліндровим двигуном новий A6 Avant розганяється до 100 км/год за 4,7 секунди з місця. По суті, він обмежений електронікою на рівні 250 км/год.
Чотирициліндрові моделі набагато повільніші. Бензинова модель розганяється до сотні за 8,3 секунди. Дизельна за 7,9 секунди, або 7 секунд, якщо використовувати Quattro. Максимальна швидкість для чотирициліндрових конфігурацій коливається близько 240 км/год.
Цього місяця Audi відкриває книги замовлень у Європі. Вдома, в Німеччині, ціна починається з 58 000 євро з чотирициліндровим бензиновим двигуном. Дизель стартує з 61 700 євро.
Раніше Volvo анонсувала свій майбутній електричний седан ES90, показавши цікаву особливість. ES90 отримав потужну систему Nvidia Drive AGX Orin, що робить його найпотужнішим автомобілем Volvo з погляду обчислювальної техніки.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!