Погляньте, як виглядатиме революційний мініелектропікап від Telo
Прототип сміливого компактного пікапа здається багатообціяючим, але залишається питанянням, чи знайде він свого покупця

Telo показала прототип революційного мініелектропікапа/Кадр з відео The Fast Lane Truck
Сміливий стартап Telo хоче принести на авторинок різноманіття зі своїм мініатюрним електричним пікапом. По суті, компанія обіцяє створити автівку розміром з Mini Cooper, але вантажну. І ми тепер навіть можемо побачити у дії прототип цього авто.
Деталі
Мініатюрний пікап Telo MT1 з'явився у відео на YouTube-каналі The Fast Lane Truck. Це все ще прототип, але головне ми бачимо, що електричний пікап таких розмірів можливий, і він навіть рухається, хоч і дуже повільно поки. Також на "прототипність" цього екземпляра вказує те, що екрани не можна використовувати, і всі елементи керування є тимчасовими. Але це перший реальний погляд на автомобіль, який компанія анонсувала протягом деякого часу.
MT1 поєднує в собі півтораметровий багажник зі зменшеною пасажирською та передньою зонами, і навіть теоретично може вмістити п'ятьох людей у кабіні. Вантажна зона може збільшуватися коштом задніх сидінь, і ця вантажівка спокійно вмістить дошки для серфінгу.
Це інноваційний дизайн із навмисно неінноваційною трансмісією. У той час як Telo працювала над власною акумуляторною батареєю, щоб максимально збільшити простір і структурну цілісність, усі інші компоненти трансмісії є готовими одиницями від постачальника. Це означає, що незалежно від того, обираєте повний привід з подвійним двигуном чи один двигун з приводом на задні колеса, ви отримаєте стандартну конструкцію електронного двигуна з диференціалом обмеженого тертя ззаду для додаткового зчеплення зі слизькою поверхнею.
Цей фокус на стандартних технологіях означає, що він також використовує 400-вольтові компоненти живлення, але генеральний директор Telo каже, що це повинно бути добре для заряджання потужністю 250 кВт у реальному світі завдяки надійній хімії акумулятора. Запас ходу базової моделі становитиме майже 420 кілометрів зі стартовою ціною 41 520 доларів США та потужністю 300 кінських сил. Оновлення до версії великого радіусу дії забезпечує вам запас ходу в понад 560 кілометрів від батареї на 106 кВт/год приблизно на 4000 доларів США дорожче. Telo каже, що MT1 повинен мати можливість перевозити 770 кілограмів корисного навантаження та буксирувати 3000 кілограмів, хоча зазначає, що він не призначений для буксирування на великі відстані.
Все це звучить досить переконливо, але амбітно. Telo каже, що хоче запустити MT1 у виробництво наступного року, в ідеалі за допомогою контрактного виробника.
Раніше ми повідомляли, що Audi представила новий апетитний універсал A6.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!