ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Автовиробникам потрібно зробити одну річ, щоб продавати значно більше електромобілів – дослідження

Авто 07:39 - 12 березня 2025

Варто просто додати в комплект авто зарядку

Автовиробникам потрібно зробити одну річ, щоб продавати значно більше електромобілів – дослідження

Додавання зарядної станції в комплект автомобіля значно збільшить кількість покупців/Фото: Leon Neal/Getty Images

Електромобілі мають величезні переваги над автівками з ДВЗ: вони швидші, чистіші, тихіші та загалом працюють краще. Але вони все ще не можуть вийти на один рівень з автівками за ДВЗ за продажами. Ви можете сказати, що причина у вищій ціні, але останнім часом з'являється все більше доступних електромобілів. Насправді ж, як показує нове дослідження, найбільшу частину людей стримує від покупки електрокара питання зарядки.

Деталі

Страх неможливості легко зарядити електромобіль – це те, що часто заважає людям користуватися ним.

Згідно з новим дослідженням маркетингової дослідницької фірми Escalent, одна з найважливіших речей, які автомобільні компанії можуть зробити, щоб подолати тривогу щодо запасу ходу та заряджання – це додати безкоштовні домашні зарядні пристрої. У їхньому звіті під назвою 2024 Charging Experience DeepDive говориться, що включення варіантів домашньої зарядки (включно з установкою) зробить набагато більше, щоб спонукати споживачів прийняти електромобілі. У дослідженні зазначено, що це повністю позбавляє споживача стресу та тягаря вибору й встановлення домашнього зарядного пристрою.

Автори дослідження поспілкувалися з більш ніж 1300 людьми в США, у тому числі з понад 100 власниками електромобілів, 324 людьми, які мають намір купити електромобілі, 433 людьми, які відкрито сприйняли цю ідею, і 461 людиною, яка заявила, що не хоче переходити на електрику.

Дослідження стверджує, що якщо виробник автомобілів додає домашній зарядний пристрій рівня 2, покриває витрати на встановлення та не вимагає від споживача нічого іншого, тоді категорія людей, які цікавляться купівлею електромобіля, швидше відвідає автосалон. У висновку дослідники зазначили, що 71% покупців з більшою ймовірністю купуватиме електромобіль від виробника, який займається всіма аспектами налаштування домашньої зарядки.

Раніше ми писали, що сміливий стартап Telo хоче принести на авторинок різноманіття зі своїм мініатюрним електричним пікапом. По суті, компанія обіцяє створити автівку розміром з Mini Cooper, але вантажну. І ми тепер навіть можемо побачити у дії прототип цього авто.

Джерело: InsideEVs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин