BMW iX3 сам вмикатиме поворотники, і це навіть не його головна особливість
Майбутній електрокросовер німецького бренду обіцяє зробити революцію на автомобільному ринку

BMW iX3 сам вмикатиме поворотники, і це навіть не його головна особливість/Фото: BMW
BMW готується до випуску свого найважливішого електромобіля і розпочинає рекламну кампанію, розкриваючи детальну інформацію про майбутній кросовер iX3. У Мережі всі вражені його вмінням самостійно вмикати поворотники, але це не єдина приголомшлива особливість автівки.
Деталі
Побудований на спеціальній платформі електромобілів під назвою “Neue Klasse” (з нім. — новий клас), він не буде розділяти компроміси своїх попередників, адаптованих до бензинових автомобілів. Це новаторський електромобіль, який містить набір технологій, що обіцяють змінити враження від водіння.
В основі iX3 лежить те, що BMW ніжно називає “Серце радості”. У більшості сучасних автомобілів десятки окремих комп’ютерів керують усім – від гальм до радіо. Підхід Neue Klasse відмовляється від них. Натомість один центральний мозок контролює майже всі функції, усуваючи затримку, яка виникає, коли різні системи повинні спілкуватися одна з одною.
Група журналістів отримала можливість ознайомитися з прототипами iX3 і погодилася, що режим водіння з однією педаллю також є досконалим.
iX3 буде оснащено технологією батареї шостого покоління BMW з очікуваним розміром акумулятора 100 кВт/год. Очевидно, він забезпечить вражаючий запас ходу приблизно 644 км за американським циклом випробувань EPA, а європейські оцінки WLTP досягають 800 км. Кросовер оснащується подвійними двигунами, які виробляють 400 кінських сил, що гарантує, що продуктивність відповідає його технологічним можливостям.

iX3 побудований на архітектурі 800 В і розрахований на максимальну швидкість заряджання 400 кВт. Під час демонстрації на випробувальному заводі компанії у Франції передсерійна модель перевищила це значення, досягнувши піку в 403 кВт. На практиці це дозволяє iX3 збільшити запас ходу на понад 350 км всього за 10 хвилин зарядки. Цей рівень швидкості значно скорочує розрив у зручності між підзарядкою електромобіля та заправкою звичайного автомобіля.
Всередині інновація продовжується радикально новим інтерфейсом користувача під назвою BMW Panoramic iDrive. Традиційна панель приладів зникла, її замінив BMW Panoramic Vision — дисплей, розташований на всю ширину основи лобового скла. Він зберігає важливу інформацію в полі зору водія. Додатковий 3D-проєкційний дисплей може проєктувати навігаційні та інші дані на дорогу попереду.
У центрі приладової панелі розміщено незвичайний ромбоподібний сенсорний екран, а на кермі є кнопки, які підсвічуються лише тоді, коли активні, забезпечуючи тактильний зворотний зв’язок для інтуїтивно зрозумілого використання, дозволяючи не відривати очей від дороги.
Про поворотники: автівка стежитиме за поглядом водія і сама вмикатиме поворотники, коли він дивиться у дзеркала заднього виду (на цьому моменті з'являється багато жартів про водіїв BMW). Звучить круто, але цікаво як це працюватиме у реальному житті й наскільки система захищена від помилкових спрацьовувань. При цьому, навіть якщо водій увімкне поворотник, але не подивиться у дзеркала, автівка автоматично утримуватиметься у поточній смузі руху.
Залишається два важливих питання: остаточний вигляд і ціна. Хоча серійний iX3 показаний поки лише в камуфляжі, очікується, що він точно відображатиме сміливий дизайн концепт-кара Vision Neue Klasse X.
iX3 позиціонується як електричний аналог X3, вартість якого починається приблизно з 45 000 євро. Але водночас він пропонує більше діапазону і технологій, ніж більший BMW iX, вартість якого починається від 67 600 євро. Це ставить iX3 у широке цінове вікно, роблячи його остаточну ціну дуже загадковою.
Електромобіль Xiaomi "дав прикурити" Porsche та Rimac на Нюрбургрингу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!