Роботаксі Tesla щойно вийшли на дороги, а влада уже намагається їх зупинити
При цьому Ілон Маск обіцяє, що кількість роботаксі дуже швидко зросте у сто разів

Роботаксі Tesla щойно вийшли на дороги, а влада уже намагається їх зупинити/Фото: Brandon Bell/Getty Images
В Остіні, штат Техас, США, на дорогу виїхали перші роботаксі Tesla. Поки їх лише 10 одиниць й покататися на них можуть лише “обрані”, але Ілон Маск обіцяє найближчим часом збільшити кількість роботаксі до 1000 й запустити сервіс в інших американських містах. Але у Техасі місцева влада уже ніби каже йому: “Воу, хлопче, скинь оберти".
Деталі
Наприкінці минулого тижня губернатор Техасу Грег Еббот підписав указ про нові правила експлуатації безпілотних електромобілів, які є новим ускладненням мрій Tesla про роботаксі.
Закон вимагає від операторів роботаксі отримати дозвіл від Департаменту автомобільних транспортних засобів Техасу, перш ніж розгортати їх без людей-контролерів (ці 10 автівок, які зараз кружляють в Остіні, працюють під пильним оком інструкторів на пасажирському сидінні). Він також дає державі повноваження скасовувати дозволи, якщо роботаксі виявиться небезпечним для населення. Крім того, закон вимагає надати інформацію про те, як компанії координуватимуть роботу з поліцією та службами швидкого реагування у разі аварії.
Законопроєкт був підписаний після того, як законодавці від Демократичної партії Техасу минулого тижня написали Tesla листа, закликаючи компанію розкрити, як вона планує дотримуватися правил безпеки. Починаючи з 1 вересня, нові правила вимагатимуть від операторів автономних транспортних засобів доводити, що вони дотримуються законів дорожнього руху штату, використовують бортові пристрої запису, відповідають федеральним стандартам безпеки та гарантують, що транспортні засоби можуть безпечно зупинятися, якщо система автономного керування виходить з ладу. Транспортні засоби також мають бути зареєстровані, мати право власності та застраховані в Техасі.
Tesla заявила, що роботаксі відкриє нову еру зростання для компанії, потенційно піднявши її вартість до трильйонів доларів. Автовиробник також стверджує, що роботаксі безпечніше, ніж люди-водії.
Раніше ми писали, що Електромобіль Xiaomi "дав прикурити" Porsche та Rimac на Нюрбургрингу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!