Audi передумала щодо швидкого переходу на електромобілі
Раніше автовиробник пообіцяв випустити останні автівки лише з ДВЗ у 2025 році

Audi передумала щодо швидкого переходу на електромобілі/Фото: Robert Hradil/Getty Images
Три роки тому німецький автовиробник Audi заявив що його останні автомобілі лише з ДВЗ вийдуть 2025 року, а з 2026 року бренд випускатиме лише електромобілі. Але, вочевидь, щось змінилося, і Audi тепер вирішила випускати автівки з ДВЗ ще десятиліття.
Деталі
Генеральний директор Гернот Дьолнер сказав виданню Autocar, що Audi, ймовірно, продовжить виробництво автомобілів з газовим двигуном приблизно до 2035 року а, можливо, і пізніше. Він пояснив, що потужне розгортання продукту до 2026 року дасть бренду гнучкість, щоб продовжувати продавати автомобілі з ДВЗ щонайменше “ще сім, вісім, можливо, 10 років”. Він не виключив розширення виробництва після середини наступного десятиліття, хоча підкреслив, що це буде залежати від попиту клієнтів.
У той час як Audi була змушена припинити виробництво Q8 E-Tron і закрити завод через низькі продажі, інші її електромобілі набирають обертів. У першому кварталі року Audi поставила на 30,1% більше повністю електричних автомобілів порівняно з тим же періодом 2024 року.
Попит на електромобілі зріс до 46 371 одиниці, хоча BMW майже подвоїв цей показник, продавши 86 449 електромобілів за той же період. З усім тим, Audi випередила Mercedes, який поставив лише 40 706 електромобілів. Нова електрична модель початкового рівня, яка очікується наступного року в сегменті A3, має допомогти збільшити поширеність електромобілів завдяки своїй нижчій ціні порівняно з Q4 E-Tron.
Нові моделі, такі як A5, A6 і Q3, ймовірно, залишаться на ринку навіть у 2030-х роках. Більшість новачків також отримають гарячі похідні з позначками S і RS. Досі незрозуміло, що буде робити Audi, якщо Європейський Союз виконає свій план щодо заборони продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, починаючи з 2035 року.
Серед трьох основних німецьких брендів класу люкс лише BMW ніколи не визначив дату поступового припинення виробництва двигунів внутрішнього згоряння. Компанія постійно наголошує на споживчому виборі та вказує на все ще відстаючу зарядну інфраструктуру. Audi та Mercedes повним ходом працюють над електрифікацією, але тепер визнають, що перехід займе більше часу, ніж передбачалося спочатку, і відповідно коригують свої стратегії.
Електромобіль Xiaomi "дав прикурити" Porsche та Rimac на Нюрбургрингу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!