Що це за бульбашка: майбутні автівки Mercedes виглядатимуть як цей концепт
Концепткаром Vision V німецький бренд дає можливість поглянути на дизайн своїх майбутніх автівок, і він "на любителя"

Що це за бульбашка: майбутні автівки Mercedes виглядатимуть як цей концепт/Фото: Mercedes
Mercedes показала концепт мінівена Vision V, який має стати попереднім поглядом на мову дизайну у майбутніх автомобілях німецького виробника. І цей дизайн здається доволі суперечливим, тому що нагадує кривувату бульбашку або ж медузу (збоку взагалі схожий на злого сома). Звичайно, питання дизайну суб'єктивне й багатьом такий погляд Mercedes може бути до смаку.
Деталі
Загалом зрозуміло, що намагається зробити Mercedes. Більшість сучасник компаній акцентують на футуристичності, намагаючись знайти баланс між “квадратністю”, гострими кутами та аеродинамікою. Mercedes же намагається йти проти течії.
Майбутні продукти бренду черпатимуть натхнення зі сміливої концепції Vision V. За словами керівника дизайну Mercedes Гордена Вагенера, цей розкішний автомобіль демонструє нову мову дизайну, зосереджену на “повазі”. Він пояснив, що автомобілі наступного покоління передадуть повідомлення: "Ви заслуговуєте певної поваги. Ви щось зробили з себе, і ви досягли успіху в житті, тож ви заслуговуєте певної поваги за це".





Говорячи конкретно про ексцентричний Vision V, Вагенер назвав його “до біса сексуальним” і заявив, що він дуже близький до виробництва. Він вважає, що радикальна передня панель концепту уособлює великий статус і повагу. Нам же вона нагадує шолом штурмовика зі “Зоряних війн”.
Очевидний акцент тут на решітці радіатора. Бренд прагне посилити візуальний вплив решітки радіатора шляхом удосконалення форми та внутрішнього дизайну. У той час як високі передні частини позашляховиків і фургонів, таких як Vision V, дозволяють використовувати великі решітки радіатора: седани та купе навряд чи переймуть (сподіваємось) такий агресивний дизайн.
При цьому Вагенер більше не бачить потреби відрізняти зовнішність моделей з ДВЗ та електромобілів. Він стверджує, що перші електромобілі виграли від футуристичних, аеродинамічних форм, щоб допомогти їм виділитися та підвищити ефективність. Але тепер, коли електромобілі стають масовими, вони можуть органічно поєднуватися з транспортними засобами зі звичайним двигуном.
Раніше на автовиставці у Шанхаї Lexus представив восьме покоління седана ES, який тепер є або гібридом, або повноцінним електромобілем. Дизайн новинки просто відпадний, але, здається, він дещо порушує стриману традицію Lexus.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!