ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Те, що потрібно фанатам бренду: Subaru представила нові електрокросовери Trailseeker та Solterra

Авто 16:07 - 17 квітня 2025

Відомий виробник позашляховиків швидко реагує на високий запит водіїв щодо електричних варіантів його моделей

Те, що потрібно фанатам бренду: Subaru представила нові електрокросовери Trailseeker та Solterra

Те, що потрібно фанатам бренду: Subaru представила нові електрокросовери Trailseeker та Solterra/Фото: Subaru

На Нью-йоркському автосалоні Subaru представила два нових електричних кросовери: Trailseeker та Solterra. При тому, що Solterra є оновленням відомої моделі, то Trailseeker є абсолютно новою автівкою і кроком вперед від Solterra.

Деталі

Почнімо з Trailseeker, який збудований на тій же платформі, що й bZ4X і Lexus RZ. По суті, це електричний Outback — трохи довший за Solterra і більш схожий на універсал. Звичайно, він має стандартний повний привід і оснащений режимами Snow/Dirt і Deep Snow/Mud, а також Grip Control і Downhill Assist Control. Іншими словами, це має бути досить потужний позашляховик за відповідних умов.

Subaru оснастила Trailseeker літій-іонною батареєю на 74,7 кВт/год, як і на новій Solterra. Батарея забезпечує 420 кілометрів запасу ходу. Новинка отримала зарядний Tesla North American Charging Standard (NACS), який з максимальною швидкістю зарядки 150 кВт повинен зарядити батарею приблизно з 10% до 80% менш ніж за 35 хвилин.

Subaru стверджує, що Trailseeker може розганятися до сотні кілометрів на годину всього за 4,3 секунди. При цьому він має великий салон і багажник, більший ніж у Solterra (поки без точних цифр). Ціна також залишається загадкою, а вихід на ринок запланований десь на 2026 рік.

Говорячи про нову Subaru Solterrа, то вона отримала значні зміни, при тому, що це навіть не нове покоління, а модернізація всередині циклу.

Subaru збільшила запасу ходу на 25% завдяки більшій батареї на 74,7 кіловат-години. Модель 2026 року забезпечує поважний орієнтовний запас ходу “понад 460 кілометрів”, що значно перевищує мізерні 360 кілометрів у попередньої моделі.

Зарядка також покращується. Її максимальна потужність на зарядних станціях підскочила зі 100 кіловатів до 150. Зарядка на 10-80% все ще відбувається за 35 хвилин, як і в попередній моделі. Але тепер ця сама зупинка приносить вам більше кілометражу, що дійсно важливо.

Нова Solterra також постачається зі заводу із зарядним портом NACS.

Потужніші двигуни спереду та ззаду підвищують потужність Solterra до 233 кінських сил. А новий варіант XT збільшує цю потужність ще до 338 кінських сил. До сотні кросовер розганяється також менш ніж за 5 секунд.

І, оскільки це все-таки Subaru, Solterra має солідний дорожній просвіт 21 сантиметр, повний привід у різних комплектаціях і режими руху по бездоріжжю для снігу та бруду.

Subaru оновила й дизайн ззовні (передню частину) та всередині. Оновлений інтер’єр тепер пропонує більший 14-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи.

Ціна оновленої моделі також поки невідома.

Раніше Німецький автомобільний клуб (ADAC) опублікував своє традиційне дослідження щодо надійності автомобілів. Воно охоплює велику кількість моделей та показників, але його найцікавішим висновком є те, що сучасні електромобілі ламаються набагато рідше, ніж їх аналоги з дизельними та бензиновими двигунами.

Джерело: InsideEVs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин