ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Тепер заряджатися швидше, ніж заправлятися: у Китаї створили фантастичну батарею для електромобілів

Авто 12:27 - 20 травня 2025

За хвилину зарядки можна додати понад 100 км запасу ходу, а за 5 хвилин – зарядитися повністю

Тепер заряджатися швидше, ніж заправлятися: у Китаї створили фантастичну батарею для електромобілів

Тепер заряджатися швидше, ніж заправлятися: у Китаї створили фантастичну батарею для електромобілів/Фото: SEVB

Китайський виробник акумуляторів SEVB представив першу у світі батарею з ультрашвидкою зарядкою 1400 A, яка забезпечує поповнення запасу ходу на 150 км за одну хвилину зарядки. Акумулятор під назвою Star Chaser 2.0 є однією з інновацій у сфері акумуляторів і зарядки, представлених компанією на 17-му Шеньчженьському міжнародному ярмарку акумуляторів у Китаї.

Деталі

Ця батарея має потенціал вирішити головні проблеми електромобілів – запас ходу й довга зарядка. При цьому з розвиненою зарядною інфраструктурою проблемою залишиться лише довга зарядка.

Повна заправка для автомобіля з двигуном ДВЗ займає всього п’ять хвилин. Однак електромобілі потребують значно більше часу, щоб забезпечити аналогічний запас ходу. Виробники акумуляторів для електромобілів прагнуть зменшити різницю в часі та прагнуть підвищити швидкість заряджання, яка вимірюється в С. Зарядний пристрій 4C може зарядити акумулятор електромобіля за 15 хвилин, але найновіша пропозиція від SEVB покращує швидкість в кілька разів, заряджаючи при 12С, або всього за п’ять хвилин для повного заряду акумулятора.

Це друге покоління системи Star Chaser від SVEB робить суттєвий стрибок у порівнянні зі швидкістю заряджання 4C свого попередника, який був випущений у 2022 році.

Протягом багатьох років SVEB інвестувала значні кошти в технологію виробництва акумуляторних блоків. Компанія використовує свою власну архітектуру Tianqing, яка підтримує високу щільність енергії з тепло-електричним розділенням.

Star Chaser 2.0 націлений не лише на швидку зарядку майбутніх електромобілів, але й на зрівняння запасу ходу з автівками з ДВЗ. Наприклад, при зарядці 6C платформа забезпечує діапазон 800 км, що також є рекордом.

Не менш важливим є те, що компанія вирішила інші проблемні моменти під час заряджання батареї, такі як ризик перегріву та пожежі, запровадивши нові підходи до охолодження, такі як багатошарове сендвічне охолодження, збільшення площі охолодження на 50 відсотків та технологію ізоляції аерокосмічного класу. Крім того, користувачі можуть бути впевнені, що ці швидкості зарядки батареї застосовуватимуться навіть в екстремально холодних регіонах світу, оскільки компанія стверджує, що забезпечила 90-відсоткове збереження енергії при -20 градусах Цельсія та нормальну роботу при -40 градусів Цельсія.

Передові технології, застосовані SEVB, не обмежуються лише чотириколісними автомобілями, але також можуть бути застосовані для мотоциклів. Компанія анонсувала першу зарядну акумуляторну батарею 6C для двоколісних транспортних засобів із наднизьким опором, який забезпечує до п’яти градусів менше теплоутворення.

SEVB поставила за мету не лише час заряджання, але й низьку вартість володіння, і навіть на цьому фронті конкурує з ДВЗ. Компанія стверджує, що нові акумуляторні батареї гарантують, що трирічна вартість володіння новими електромобілями буде нижчою, ніж вартість автівки з ДВЗ.

Раніше ми повідомляли, що електромобілі Volkswagen стануть значно дешевшими завдяки новій технології акумулятора, яку ми побачимо уже в компактному ID.2.

Джерело: InterestingEngineering

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин