Lexus представив новий відпадний седан ES. Фото
Новинка збереже ДВЗ, але при цьому матиме й повністю електричний варіант

Lexus представила новий відпадний седан ES. Фото/Фото: Lexus
На автовиставці у Шанхаї Lexus представив восьме покоління седана ES, який тепер є або гібридом, або повноцінним електромобілем. Дизайн новинки просто відпадний, але, здається, він дещо порушує стриману традицію Lexus.
Деталі
ES збільшився на 16,5 см порівняно з попереднім поколінням. Тепер його довжина становить 5,14 метра, і він збудований на розтягнутій колісній базі довжиною 2,95 метра. І електричний, і гібридний варіанти виглядають однаково, за винятком додаткової планки охолодження, яка візуально з’єднує фари.
Дизайн передньої частини нового Lexus відповідає решті модельного ряду бренду і має дворівневу компоновку з галками денних ходових вогнів, розташованими над прихованими фарами. Автомобіль є вищим за свого попередника на 11 см, і дизайнери Lexus спробували візуально зменшити цю висоту, додавши глянцеву чорну декоративну частину, яка проходить через обидві двері. Також задня частина у стилі фастбек допомагає зробити автівку нижчою.





Інтер’єр виглядає шикарно, хоча і дуже мінімалістично. Емблема Lexus зникла, її замінили словом LEXUS, що має краще передавати преміальний статус. Водій отримує 12,3-дюймовий цифровий дисплей, а інформаційно-розважальна система відображається на 14,0-дюймовому центральному екрані. Ви також можете отримати другий 14,0-дюймовий дисплей для переднього пасажира.
Пропонуються два електричні варіанти: ES 350e та 500e. Перший – передньоприводний, і має один двигун потужністю 221 кінську силу, що приводить в рух передні колеса. Розгін до сотні -- 8,9 секунди. Подвійний двигун 500e має 338 конячок, що зменшує час розгону до 5,9 секунди.
Передньопривідний ES EV має заявлений запас ходу за китайським стандартом CLTC у 610 км (у реальному світі це десь 480 км).
Пропонуються також два гібридні варіанти. Потужніший повнопривідний ES 350h поєднує 2,5-літровий чотирициліндровий двигун з електродвигуном для комбінованої вихідної потужності 244 кінські сили і може розганятися до сотні за 7,8 секунди. Інший гібридний варіант оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із загальною системною потужністю 194 к.с. і розгоном до сотні за 9,4 секунди.
Новий ES дебютує в США та Європі в середині 2026 року.
Раніше ми писали, що вартість акцій Tesla та рівень лояльності до марки змагаються у тому, хто швидше досягне дна.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!