Представлено Smart #5 – найбільший електромобіль бренду з топовою зарядкою
Smart пройшла довгий шлях від крихітного міського хетчбека ForTwo. Тепер компанія є спільним підприємством Mercedes-Benz і Geely, і вона виробляє лише електромобілі

Представлено Smart #5 – найбільший електромобіль бренду з топовою зарядкою/Фото: Smart
Автомобільний бренд Smart представив свій найбільший електромобіль. Smart #5 – це кросовер середнього розміру, який щойно дебютував у Європі з процесором AMD, гігантськими екранами на приладовій панелі та вражаючою швидкістю зарядки.
Деталі
Базова модель доволі нелогічно називається Smart #5 Pro і працює від встановленого ззаду електромотора, який живиться від літій-залізо-фосфатної (LFP) батареї ємністю 76 кіловат-годин.
Компанія не сказала, але базовий пакет LFP, ймовірно, розрахований на 400 В. Він може приймати до 150 кіловатів потужності зарядки при підключенні до швидкого зарядного пристрою постійного струму, тобто він може зарядитися від 10% до 80% менш ніж за 30 хвилин.
Початкова версія електромобіля має комбінований запас ходу за рейтингом WLTP 465 кілометрів і може розганятися з нуля до сотні за 6,9 секунди завдяки електродвигуну потужністю 335 кінських сил (225 кВт).
Наступна комплектація Smart #5 Pro+ отримує літій-нікель-марганцево-кобальт-оксидний (NMC) акумулятор ємністю 100 кВт-год 800 В. У поєднанні з одним заднім двигуном потужністю 358 к.с. із більшою батареєю, Smart #5 має запас ходу за стандартом WLTP 590 км на повному заряді.





Комбінація з подвійним двигуном і повним приводом збільшує показник потужності до 579 к.с., але запас ходу зменшується до 540 км. При цьому розгін до сотні становить 4,9 секунди.
Найкращою “фічою” великого акумулятора є можливість заряджатися потужністю до 400 кВт. Це майже вдвічі більше, ніж можуть приймати електромобілі Hyundai на основі E-GMP, такі як Ioniq 5 і Ioniq 9. Це також перевищує потужність зарядки Tesla Model Y у 250 кВт, принаймні на папері. Smart стверджує, що #5 із великою батареєю може зарядитися від 10% до 80% менш ніж за 18 хвилин. Кросовер також може передавати заряд до розетки.
Smart #5 вміщує 5 осіб, задні сидіння повністю складаються. Спереду кросовер отримав три екрани: 10,25-дюймовий дисплей для панелі приладів і два 13-дюймові OLED-екрани. Також є 25,6-дюймовий дисплей із доповненою реальністю.
Пропонується звукова система Sennheiser Signature Sound із 20 динаміками, яка видає 1190 Вт. Також доступний досить довгий перелік обладнання для активної та пасивної безпеки.
У Європі ціна Smart #5 починається приблизно від 45 900 євро для моделей Pro і досягає 56 900 євро для топової комплектації.
Раніше китайські вчені розробили метод відновлення майже 100% літію з використаних акумуляторів. Ця інновація вирішує важливу проблему на зростаючому ринку електромобілів: як утилізувати зростаючий обсяг відпрацьованих батарей екологічно та економічно ефективно.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!