ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

DS представила N°4 — електрифікований наступник DS 4 із преміальним дизайном

Авто 14:04 - 21 травня 2025

Будь-хто хотів би мати цей елегантний фастбек у себе в гаражі

DS представила N°4 — електрифікований наступник DS 4 із преміальним дизайном

DS представила N°4 — електрифікований наступник DS 4 із преміальним дизайном/Фото: DS

Люксовий бренд корпорації Stellantis, DS, представив елегантний електрифікований фастбек із преміальним дизайном N°4, який має замінити популярну модель DS4.

Деталі

Після презентації яскравого флагмана N°8 компанія DS представила менший і доступніший електрифікований кросовер N°4. Ця модель — це не просто оновлений дизайн існуючого DS4 із ще більш стильним дизайном, ніж у його старшого брата.

Автівка буде доступна з трьома видами трансмісії: гібрид, плагін-гібрид або повністю електричний автомобіль. Усі вони мають передній привід і механічно пов’язані з Peugeot 308 і Opel Astra.

Гібридна модель є найслабшою з трійки, її 1,2-літровий двигун з турбонаддувом видає лише 145 кінських сил плюс електродвигун потужністю 28 к.с. DS каже, що під час міської їзди автомобіль повинен працювати в режимі EV до 50% часу.

Далі йде плагін-гібрид, який є значно потужнішим. Він поєднує турбомотор потужністю 180 к.с. з електродвигуном потужністю 125 к.с. Їх пікова сукупна потужність становить 225 конячок, що дозволяє N°4 PHEV розганятися до 100 км/год за 7,1 секунди.

Його акумуляторна батарея ємністю 14,6 кіловат-години дозволяє подолати 81 км виключно на електриці, що приблизно на 30% більше, ніж у його попередника. Стандартно він заряджається на 3,7 кВт, але ви можете вибрати більш потужний вбудований зарядний пристрій на 7,4 кВт, який скорочує час заряджання вдвічі.

Повністю електричний N°4 E-Tense має єдиний електродвигун потужністю 213 к.с., що приводить в рух передні колеса. Його відносно невелика батарея ємністю 58,3 кВт⋅год забезпечує діапазон WLTP у 450 км. DS каже, що він оснащений новим, більш ефективним тепловим насосом і трьома рівнями рекуперації гальм.

Його пікова потужність зарядки не надто висока, лише 120 кВт, але заряд від 20 до 80% має відбуватися приблизно за 30 хвилин, додаючи приблизно 100 км запасу ходу кожні 10 хвилин. DS каже, що його зменшили на 10 міліметрів, щоб покращити аеродинамічний коефіцієнт, ефективність і діапазон.

Раніше ми повідомляли, що електромобілі Volkswagen стануть значно дешевшими завдяки новій технології акумулятора, яку ми побачимо уже в компактному ID.2.

Джерело: Insideevs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин