Нове покоління Renault Master випускатиметься з дизельними, електричними та водневими двигунами
Французи добре попрацювали над ефективністю кузова та ергономічністю салону

Renault представила новий Master/Фото: Renault
Renault представила нове покоління популярної вантажівки Master з дизайном Aerovan для кращої ефективності. Автомобіль буде випускатися з трьома різними типами двигунів для різного виду палива.
Деталі
Четверте покоління Renault Master отримало абсолютно новий дизайн, який оптимізовано для покращення аеродинаміки на 20%. Французький бренд рекламує дизайн "aerovan" для свого нового повнорозмірного фургона, який був занадто великим, щоб випробовувати його в аеродинамічній трубі. Натомість для вдосконалення кузова та значного зниження викидів CO2 були використані прототипи, створені у 83-відсотковому масштабі.
Ці вдосконалення приносять переваги у зменшенні шуму вітру на швидкості, а також знижують споживання палива та викиди. Ці викиди становлять менш як 200 г/км, що має кинути виклик останньому Ford Transit. Залежно від колісної бази ви можете мати конфігурації з переднім або заднім приводом. Максимальна вантажопідйомність 2396 кг є конкурентоспроможною, хоча існують версії Transit, які можуть витримувати до 2800 кг.
У 2023 році Renault все ще вірить в актуальність дизельних двигунів у комерційному сегменті. Французи збираються продавати оновлений Master з чотирма агрегатами dCi потужністю 105, 130, 150 і 170 кінських сил. Це нещодавно розроблені силові агрегати, які споживають менше палива та можуть працювати з механічною коробкою передач або новою дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач.





Ті, хто шукає екологічнішого рішення, можуть вибрати електричний Master потужністю 129 або 141 кінська сила. В обох випадках двигуни створюють миттєвий крутний момент у 300 Нм. Менший з двох двигунів працює в парі з батареєю ємністю 40 кВт/год, що забезпечує запас ходу в 180 кілометрів. Потужніший двигун отримує енергію з більшого акумулятора на 87 кВт/год, що дає змогу проїхати близько 410 кілометрів на одному заряді.
Ще один варіант з нульовим рівнем викидів буде представлений у формі Master з водневими паливними елементами, який планується надійти в продаж пізніше. Renault заявляє, що розробила великий фургон із 20 системами допомоги водієві, двонаправленою зарядкою та 20 конфігураціями кузова/колісної бази на вибір.
Новий інтер’єр має набагато більш орієнтовану на водія форму, щоб підвищити ергономічність, зі стандартним 10-дюймовим сенсорним дисплеєм, який використовує Renault OpenR Link, резервне копіювання якого здійснюється за допомогою програмного забезпечення Google. У типовому стилі фургона є багато підстаканників і відсіків загальною ємністю 135 літрів – на 25% більше, ніж у старій моделі.
Раніше ми повідомляли, що китайський виробник Chery представив електричний седан Exeed Sterra ES з приголомшливим запасом ходу у 905 км і доступною ціною від 32 100 євро (у перерахунку) в Китаї.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!