ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Гібридний, доступний, стильний і з велетенським багажником: Dacia представила нове покоління Duster

Авто 18:30 - 29 листопада 2023

Румунський бренд виводить на ринок нове покоління одного з найдешевших і найпопулярніших позашляховиків

Dacia Duster 2024

Dacia представила новий Duster/Фото: Dacia

Румунський бренд Dacia представив нове покоління популярного позашляховика Duster. Компанія стверджує, що це найкраща угода на ринку після технічної революції, яка включає впровадження перших електрифікованих силових агрегатів у цій моделі.

Деталі

У новому поколінні найдоступнішого позашляховика зникла платформа B0, яка лежала в основі кожного Duster з оригіналу 2009 року. Її замінила архітектура CMF-B, яка використовується в таких автівках, як Dacia Sandero, Renault Clio та Nissan Juke.

Кажуть, що цей крок значно покращить практичність, витонченість і динаміку без шкоди для розмірів Duster. Це також дозволяє запровадити гібридні та м’які гібридні силові агрегати поряд з бензиновою версією.

Трициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом початкового рівня потужністю 88 к.с. був відкинутий, тому модельний ряд тепер починається з чотирициліндрового двигуна потужністю 99 конячок. Він може працювати як на бензині, так і на зрідженому газі, маючи 50-літровий бак для кожного виду палива. Згідно з офіційними випробуваннями, з обома повними баками Duster може проїхати близько 1300 кілометрів.

М’який гібридний силовий агрегат складається з 1,2-літрового бензинового турбодвигуна, електродвигуна 48 В і акумулятора ємністю 0,9 кВт-год. Це єдиний доступний із системою повного приводу, яка функціонує подібно до старого Duster.

В автоматичному режимі, який вибирається за допомогою простого поворотного регулятора, автомобіль більшу частину часу має передній привід, але перенаправляє потужність на задню вісь, коли передня вісь втрачає зчеплення. Тим часом режим 4x4 Lock було замінено на режим Off-Road, який активно розподіляє крутний момент між передньою та задньою осями.

Duster також має систему контролю спуску з гори, яку можна активувати на всіх передачах і обмежує швидкість до 45 км/год.

Повнопривідна модель має на 8 мм більший дорожній просвіт (загалом 217 мм), ніж передньопривідні моделі, тоді як Dacia стверджує, що кути виїзду та з’їзду становлять 31° та 36°.

Головним у новій лінійці Duster третього покоління є Hybrid 140, який поєднує атмосферний 1,6-літровий бензиновий двигун із двома електродвигунами для сумарної потужності 138 к.с. Його батарея ємністю 1,2 кВт-год поповнюється за допомогою рекуперативного гальмування, а виробник обіцяє 80% міських поїздок лише на електриці. Дизельного Duster у новому поколінні немає.

Крім технологічних змін, новий Duster кардинально змінює дизайн. По суті, це зменшена версія концептуального автомобіля Bigster 2021 року, що переносить широкі боки позашляховика та Y-подібні фари на набагато менший силует. Ці ознаки будуть спільні з серійною версією Bigster, яка має вийти у 2025 році.

Нижня частина кузова, колісні арки та обшивка бампера Duster виготовлені з матеріалу Starkle, міцного пластику, який на 20% складається з переробленого матеріалу. Dacia стверджує, що близько 20% пластику в новому Duster переробляється – це на 8% більше, ніж у старому.

Новий Duster має довжину 4,34 м, точно так само, як і раніше, але він трохи нижчий (1,66 м у висоту) і трохи ширший (1,81 м).

Мова жорсткого дизайну продовжується в інтер’єрі Duster, орієнтованому на відчуття міцності, з панеллю приладової панелі контрастного кольору та масивним кермом із фізичними кнопками.

Обсяг багажника збільшився з 445 до 472 літрів. Це більше, ніж у конкурентів Ford Puma (456 літрів) і Skoda Kamiq (400 літрів), хоча це значною мірою пов’язано зі збільшеними розмірами Duster. При цьому у пасажирів з'являється більше місця для ніг, ніж раніше й на даху є ще один багажник, який витримує до 80 кілограмів. А зі складеними задніми сидіннями у новому Duster спокійно зможуть виспатися двоє людей.

Dacia ще не оголосила ціну на Duster, але генеральний директор Дені Ле Вот пообіцяв, що ціна в Європі буде менш як 20 000 євро.

З Duster Dacia запускає нову систему аксесуарів під назвою Youclip. Це серія кріплень квадратної форми, розташованих по всій машині, кожне з яких здатне витримати близько 8 кг ваги. Сумісні аксесуари включають підставку для планшета, підсклянник, гачок для сумки, тримач для телефону з індукційною зарядкою та портативний ліхтарик.

Раніше ми повідомляли, що у Nissan планують відродити культовий Skyline як електричний фастбек та кросовер.

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин