ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Нова надшвидка зарядка BYD позбавляє автівки з ДВЗ єдиної переваги

Авто 16:21 - 19 березня 2025

Нова технологія китайського виробника може стати переламним моментом для всієї індустрії електромобілів

Нова надшвидка зарядка BYD позбавляє автівки з ДВЗ єдиної переваги

Нова надшвидка зарядка BYD позбавляє автівки з ДВЗ єдиної переваги/Фото: Lauren DeCicca/Getty Images

Є дві головні проблеми, які стримують водіїв від переходу з автівок з ДВЗ на електромобілі: запас ходу і швидкість зарядки. І вирішення будь-якої з цих проблем насправді робить іншу зовсім не критичною. Здається, китайська компанія BYD вирішила проблему зі швидкістю зарядки, позбавивши автівки з ДВЗ головної переваги.

Деталі

Нова технологія Super e-Platform від BYD дозволяє електромобілям китайського бренду заряджатися на потужності до 1000 кВт, що дозволить поповнювати запас ходу зі швидкістю 2 кілометри за секунду.

Згідно з вебсайтом компанії та новинними звітами, Super e-Platform працює при напрузі 1000 вольтів, що вище, ніж навіть найвища напруга поточного покоління електромобілів. Деякі автівки Lucid досягають максимальної напруги близько 800 вольт або 900 вольт.

Нова платформа BYD також може приймати до 1000 ампер струму, чого достатньо, щоб збільшити запас ходу на 400 км всього за 5 хвилин. Це майже так само швидко, як наповнити бак у традиційному автомобілі.

Для досягнення максимальної зарядної потужності потрібні спеціальні зарядні станції з потужними характеристиками, але BYD оголосила про свій план побудувати 4000 таких станцій у Китаї. Виробник не повідомив, коли почне будувати ці станції, і не назвав терміни завершення запланованої мережі зарядок з потужністю 1000 кВт.

На відміну від звичайних зарядних пристроїв для електромобілів, ці нові потужні пристрої не можна просто встановити де завгодно, оскільки для роботи на повну потужність їм потрібна значна електрична потужність.

Покупці в Китаї вже можуть попередньо замовити BYD Han L за 37 350 доларів США та Tang L за 38 700 доларів США, які побудовані на новій платформі, що дозволяє їм заряджатися швидше, ніж будь-який інший електромобіль у світі. У них також є нові високопродуктивні двигуни, які можуть обертатися зі швидкістю понад 30 000 обертів на хвилину, забезпечуючи потужність до 777 кінських сил.

Одномоторні задньопривідні автомобілі, побудовані на новій платформі, вироблятимуть 671 к. с. Це дозволяє седану Han L і кросоверу Tang L розганятися до 100 км/год лише за 2,7 і 3,6 секунди відповідно, а максимальна швидкість досягає 305 км/год і 280 км/год.

Наскільки це корупція: Маск оплатив передвиборчу кампанію Трампа, а той купив у нього автівку.

Джерело: InsideEVs

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин