ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Держпродспоживслужба розповіла про те, як мають здійснюватися звернення громадян

Економіка 17:25 - 23 травня 2024

Способи надання скарг та пропозицій вказані в Законі України "Про звернення громадян"

Держпродспоживслужба розповіла про те, як мають здійснюватися звернення громадян

Фото: pexels.com

В Держпродспоживслужбі зазначають, що Законом України "Про звернення громадян" передбачено, що громадяни мають право звернутися до підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Деталі

Споживачі можуть надавати свої скарги і пропозиції закладам в такі способи:

  • відправити звернення в письмовому вигляді на поштову адресу суб’єкта господарювання;
  • телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг;
  • залишати відгуки на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах чи в профілі в Картах Google торговельного закладу чи закладу надання послуг або на спеціалізованих незалежних вебсайтах з відгуками (форумах).

У випадку, якщо адміністрація закладу на скаргу не реагує або не вдалось досягти згоди - споживач має право звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби за місцем знаходження суб'єкта господарювання, або направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу одним із таких способів:

  • заповнити форму (https://bit.ly/348ShL1) на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
  • написати листа на електрону пошту econsumer-info@dpss.gov.ua;
  • направити скаргу на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1.

Раніше ми писали про те, що Австрія вкладе у Фонд підтримки енергетики України 5 мільйонів євро.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин