Держпродспоживслужба проінформувала про рекламу алкогольних напоїв
Як рекламувати не можна

Фото: pexels.com
Держпродспоживслужба інформує, що в Україні реклама алкогольних напоїв, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, у визначених випадках забороняється.
Деталі
Зокрема, не можна рекламувати алкогольні напої та торгові марки, під якими вони випускаються:
- у будь-яких аудіовізуальних медіа незалежно від технології їх розповсюдження з 6 години до 23 години;
- на перших і останніх сторінках друкованих медіа, у всіх друкованих медіа для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих медіа;
- у всіх виданнях для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих видань;
- в усіх друкованих медіа (крім спеціалізованих видань);
- засобами внутрішньої реклами;
- за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів щодо алкогольних напоїв);
- на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів загального користування та метрополітену;
- засобами зовнішньої реклами.
Є і виняток. Зокрема, дозволяється спонсорство програм лінійних аудіальних чи аудіовізуальних медіа, театрально-концертних, спортивних заходів, спортивних змагань та інших заходів з використанням торговельних марок, під якими випускаються алкогольні напої.
Раніше ми писали про те, що InfoSapiens визначив актуальний індекс споживчих настроїв українців.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!