Історичне повернення: чому Coca-Cola вирішила знову випускати пляшки з іменами
В компанії пояснили, що це пов’язано із зумерами

Історичне повернення: чому Coca-Cola вирішила знову випускати пляшки з іменами/Фото: pexels
Культова кампанія “Ділись Кока-Кола” знову буде запущена в Україні. Про це повідомили у пресслужбі компанії. Відомо, що персоналізовані пляшки з іменами замість логотипа вже в магазинах.
Деталі
Кампанія "Ділись Кока-Кола"вперше стартувала у 2011 році. Тоді це був новаторський приклад персоналізації. Передбачалося, що кожен охочий може знайти пляшку з власним ім’ям або іменем близької людини. Повторний запуск кампанії у 2025 році має на меті нагадати про важливість емоційного зв’язку між людьми у світі, в якому переважає онлайн-комунікація.
У пресслужба компанії вказали, що згідно з дослідженням, 72% представників покоління "зумерів" надають перевагу автентичності та прагнуть підтримувати контакт із реальними людьми, а не лише віртуальними співрозмовниками. Саме тому Кока-Кола запропонувала поділитися з друзями напоєм та створити спільні спогади.
Раніше ми писали про те, чи готові українські роботодавці наймати людей з інвалідністю.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!