В НКРЕКП повідомили, що обленерго та електропостачальники створять центри розгляду скарг
Про що йдеться в документі

Фото: pexels
Оператори системи розподілу (обленерго) та електропостачальники створять у своїх компаніях Центри розгляду скарг як структурні підрозділи, згідно з постановою Національної комісії, що здійснює держрегулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), "Про затвердження змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії", ухваленою на засіданні в понеділок.
Деталі
"Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 100 тис. споживачів і більше, повинні створити: центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством; Центр розгляду скарг; кол-центр", — ідеться в документі.
Постанова регулятора набуває чинності з 1 квітня 2025 року.
Раніше ми писали про те, що Україна отримала 150 млн євро від Європейського Союзу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!