Перенесення номеру мобільного зв'язку: НКЕК хоче зробити послугу безоплатною
Така норма закладена у проєкту постанови Нацкомісії

У разі схвалення ініціативи, мобільні оператори не зможуть брати зі споживачів додаткову плату за нову sim-карту, яку беруть зараз
Послуга переходу на обслуговування до іншого оператора зі збереженням мобільного номера (MNP) має надаватись безоплатно.
- Українці масово змінюють мобільних операторів без зміни номера. Хто став лідером по втраті абонентів
Деталі
Така норма закладена у проєкту постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).
Проєкт постанови НКЕК "Про затвердження змін до Порядку надання послуг перенесення номерів", принятий на засіданні комісії в четвер, також передбачає, що у разі схвалення ініціативи, мобільні оператори не зможуть брати зі споживачів додаткову плату за нову sim-карту, яку беруть зараз.
На офіційному сайті найбільшого мобільного оператора "Київстар" сказано, що абонент, який переходить до оператора зі збереженням номеру, має купити або отримати нову SIM. Коли заявку схвалять, завітайте до нашого магазину: купіть SIM для перенесення номера, якщо вибрали тариф передплати або отримайте безкоштовно, якщо вибрали контракт, ідеться у повідомленні на сайті оператора.
Другий за величиною мобільний оператор Vodafone-Ukraine також пропонує отримати нову SIM-карту для переходу зі збереженням номеру, придбавши будь-який стартовий пакет із тарифом. При придбанні стартового пакету за 1 грн, потрібно оплатити вартість пакета послуг на чотири тижні.
Третій за величиною мобільний оператор lifecell вказує, що для перенесення номера зі збереженням потрібна SIM-карта, яку можна придбати у магазині lifecell. Для телефонів, які підтримують eSIM існує змога отримати її безкоштовно. Утім, потрібно купити будь-який стартовий пакет lifecell та вказати його дані у розділі "Перевірити статус заявки" під час процесу перенесення номеру зі збереженням.
Проєктом постанови також передбачено забезпечення прозорості і єдиного підходу до формування заяви на отримання послуги перенесення номеру, реалізація права кінцевого користувача на відмову від поданої ним заяви про перенесення номера, у строк, що не перевищує половину строку на здійснення перенесення номера (1 день - ред.), забезпечення можливості прийняття більш оперативних рішень щодо надання ППН, при масштабних кібератаках на електронні комунікаційні мережі та/або їх аваріях.
Як повідомлялось, кількість перенесених номерів мобільного зв'язку за останні вісім місяців зросла у два рази. З початку дії послуги (з 1 травня 2019 року) станом на початок березня нею вже скористались за даними НКЕК майже мільйон абонентів - 950 989.
Інтернет-провайдерам та мобільним операторам дозволять забронювати всіх працівників.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!