Кібератака на УЗ: компанія тимчасово змінила принцип продажу квитків
Ключова система продажу квитків, на якій працюють всі каси, витримала атаку та зберегла працездатність

Фото: t.me/UkrzalInfo
Компанія «Укрзалізниця» опинилася під потужною хакаською атакою противника. Станом на вечір 24 березня триває відновлення даних.
Деталі
У пресслужбі уточнили, що фахівці аналізують і проводять діагностику резервних копій, щоб відшукати, де можуть ховатися слабкі місця в захисті й не тільки.
Важливо уточнити, що система продажу квитків не постраждала — їх продовжують реалізовувати в касах вокзалів країни.
Отже, наші каси, вокзали та поїзні бригади проходять пікові вечірні години в максимальній готовності
Однак тепер купити квиток на поїзд можна лише на найближчі 2 доби. Це означає, що мандрівники зможуть замовити проїзний на 24 або 25 березня.
Це дозволяє правильно керувати чергою, а також забезпечувати пріоритетне оформлення квитків для військовослужбовців та інших категорій пасажирів із невідкладною подорожжю
В УЗ додали, що час очікування в черзі вже вдалося скоротити до 15 хвилин. Уже доступний попередній алгоритм для охочих повернути квиток.
Для цього потрібно на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com надіслати копію квитка або чіткий знімок за годину до відправлення поїзда.
До заявки обов'язково додайте номер телефону.
Ми обробимо заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем
Нагадаємо, в Україні сталися сотні пожеж в екосистемах за добу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!