"Укрзалізниця" змінила правила повернення коштів за квиток: деталі
Нові правила визначають порядок оформлення, проїзду та повернення коштів за квитки у місцевих поїздах

"Укрзалізниця" змінила правила повернення коштів за квиток. Фото: "Укрзалізниця"
В "Укрзалізниці" повідомили про набуття чинності новими правилами перевезень пасажирів та багажу. Зміни стосуються повернення коштів та оформлення замовлень на перевезення.
Вступили в дію зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України. Правила, якими ми керувались раніше, були прийняті ще в 2006 році, а останні зміни в них вносились в 2019 році: вони вже не відповідали сучасним потребам пасажирів та залізниці і обмежували нас в наданні якісного сервісу перевезень
Відповідно до нових правил українці можуть отримати кошти за квиток у повному обсязі та половині вартості плацкарту за 6 годин до відправлення поїзда. За старими правилами було 9 годин. Окрім того, протягом години після відправлення поїзда можна повернути повну вартість квитка (раніше було 10%). Однак вартість квитка у плацкартному вагоні не повертається після відправлення. Отримати кошти пасажири можуть лише у касі.
Нові правила передбачають спрощення процесу оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів та автомобілів. Раніше таке замовлення оформлювали тільки в письмовому вигляді особисто, відтепер процедуру можна проводити онлайн.
Раніше ми повідомляли, що для українських біженців зробили безкоштовний проїзд на потягах з Польщі до Німеччини.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!