ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Кібератака на УЗ: куди зник квиток і як повернути гроші

Економіка 21:35 - 27 березня 2025

У компанії дали чітку інструкцію з алгоритмом для вирішення проблеми

Фото: t.me/UkrzalInfo

Фото: t.me/UkrzalInfo

Компанія «Укрзалізниця» опублікувала важливе повідомлення для тих мандрівників, чиї квитки не відображаються в системі, хоча їх було куплено до 22 березня — саме цього дня сталася кібератака.

Деталі

У пресслужбі закликали перевірити поштову скриньку, адже там може бути лист від УЗ із квитком, якщо пошту ви раніше прив'язували до акаунта.

Перевірте також папку “спам” - квитки могли надійти туди. Не знайшли квиток? Приходьте на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення

Перевірка відбуватиметься через банківський додаток. Також доступна опція підтвердження покупки, якщо є квитанція.

Повернути гроші за куплений інтернетом квиток можна після заповнення заявки за посиланням.

Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення

У компанії зазначили, що якщо під час резервування коштів для автоматичної купівлі квитка ви так і не отримали квиток, тоді потрібно оформити заявку на відшкодування.

Час повернення після обробки нами заявки - залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів. Зверніть увагу, що терміни обробки заявки можуть бути подовжені через велику кількість звернень, які обробляються вручну

Раніше українцям розповіли, як вирішити питання заборгованості за теплопостачання.

Джерело: t.me/UkrzalInfo

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин