Посилка не дійшла? За новими правилами "Укрпошта" поверне її швидко
Тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад — за іншим

Посилка не дійшла? За новими правилами "Укрпошта" поверне її швидко/Фото: pexels
Укрпошта запустила новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати. За повідомленням пресслужби компанії, для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: "Базовий" або "Пріоритетний". Посилки, оформлені за тарифом "Пріоритетний", обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.
Деталі
Важливо знати, що скористатися послугою необхідно під час створення відправлення. Якщо відправник на етапі оформлення посилки не обрав тариф, система автоматично застосує "Базовий" тариф.
В пресслужбі Укрпошти зазначають, що новий сервіс доступний в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку та у відділенні.
Раніше ми писали про те, що Україна знайшла нову "золоту жилу" на експортному фронті.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!