За 7 місяців роботи працівники Служби 112 допомогли 800 тисяч українцям
До кінця 2024 року лінія допомоги стане доступною у будь-якому куточки України

У МВС прозвітували про роботу Системи 112. Фото: МВС
За перші 7 місяців роботи українська служба екстреної допомоги 112 отримала понад 800 тисяч дзвінків. Наразі єдиний номер доступний для жителів Києва та ще шести областей: Вінницької, Житомирської, Київської, Львівської, Черкаської та Чернігівської. Про успіхи роботи повідомили у МВС.
Сьогодні можемо впевнено сказати: лінія 112 – це про комфорт та доступність для громадян. Один виклик дає можливість отримати допомогу одразу кількох служб, що значно пришвидшує процес надання допомоги.
Завдяки зверненню на цей номер допомогу можуть отримати і люди з порушенням слуху чи мовлення, за допомогою відеозв’язку.
Наші фахівці володіють жестовою мовою і за цей час опрацювали близько 9 тисяч таких викликів. До кінця цього року плануємо зробити лінію 112 доступною по всій території України. Впроваджуємо європейські стандарти та дбаємо про те, аби державні послуги були максимально ефективними та безперешкодними
Раніше ми ділились, що таке mhGAP і навіщо сімейні лікарі вивчають програму. Експерти назвали її переваги.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!