ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Вчені з'ясували, чи винна реклама у наших зайвих калоріях

Здоров'я 10:25 - 17 травня 2025

Яка ціна перегляду телевізору та соцмереж для талії?

дослідження вчених чому люди набирають зайву вагу

Вчені відповіли, чи правда, що через рекламу ми їмо більше, ніж хотіли. Фото: Freepik

Переглядаючи рекламу шкідливої їжі ви у середньому набираєте на 130 калорій більше. Такі дані отримали вчені з Ліверпульського університету, провівши нещодавно дослідження.

Фахівці озвучили результати експерименту на Європейському конгресі з ожиріння в іспанській Малазі. 240 людей взяли участь в цікавому дослідженні. Деяким з них показували протягом 5 хвилин рекламу продуктів з високим вмістом цукру, солі та жирів, а іншим - нейтральний контент (не про їжу). Після перегляду вони могли обрати, що б хотіли зараз поїсти. Цікаво, що ті, хто переглядав рекламу фастфуду, з'їдали в середньому на 130 калорій більше, ніж інші – зокрема, на 58 калорій більше в перекусах і на 73 – під під час основного прийому їжі. Важливо зазначити, що не важливо яким саме був тип реклами: відеоролик, аудіо, соцмережі, білборди.
Вчені також з'ясували, що маркетинговий хід реклами діє ще кілька годин після перегляду. Тому люди майже беззахисні перед популяризацією фастфуду.
У Британії починають вже з цим боротися, зокрема, починаючи з жовтня, в інтернеті і на телебаченні буде заборонено показувати рекламу шкідливої їжі до 21:00. Проте, зовнішня реклама досі залишається легальною, якщо не демонструються конкретні продукти.
У МОЗ припустили, що нововведення допоможе запобігти щонайменше 20 тисячам випадків ожиріння та зекономлять країні до 2 мільярдів фунтів.

Ми писали про 8 весняних суперфудів, які змінять ваше життя

Джерело: NewsMedical

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин