Плакати на роботі соромно, але це може розкрити вашу найсильнішу сторону
Ми всі знаємо, як це – пустити сльозу в офісі

Плакати перед начальником може бути ніяково...
Багатьом із нас знайоме відчуття, коли на роботі підкочуються сльози. Ви не тільки засмучені, але й, зрештою, розстроєні тим, що ваш керівник і колеги бачили, як ви мчите в туалет, опустивши голову, сподіваючись, що ніхто не помітить ваші заплакані очі та вкрите плямами обличчя. Можливо, вам буде складно оговтатися після сліз на роботі, але не все так погано й цілком є спосіб зберегти спокій після цього.
Якщо ви плакали на людях
Може здатися, що відновитися після цього вкрай складно, особливо якщо ваші стосунки з керівником і колегами не виходять за межі робочого часу.
Однак Лора Кінгстон, директорка Leap Career Coaching, розповіла Metro, що важливо не бути надто суворими до себе: «Усвідомте, що у всіх нас є почуття й емоції, – каже вона. – Це частина людської природи».
«Окрім того, плач знижує стрес і сприяє виробленню ендорфінів. Це насправді чудовий спосіб почуватися краще».
Насамперед потрібно прийняти той факт, що це сталося, і дозволити собі відчути такі емоції, як ніяковість.
Визнайте їх і відпустіть.
«Сльози перед керівником підкреслюють, що йому потрібно діяти інакше, щоб підтримати вас», – додає Лора. Інцидент навіть може стати поштовхом до зміни ставлення до вас на роботі.
«Пробачте собі і будьте добрі до себе».
Якщо ви прийшли додому в сльозах наодинці
Хоча, можливо, вам вдалося уникнути тимчасового дискомфорту від того, що вас побачили, тепер на роботі ніхто не здогадується, які емоції у вас викликав начальник чи колега.
Лора каже: «Медитація, ведення щоденника та розмови можуть стати прекрасними інструментами для самостійної роботи над собою».
«Ви також можете знайти час, щоб розповісти своєму керівнику, як із вас можна отримати максимум і що вам потрібно для успіху на робочому місці. Усвідомте, що вас турбує, що могли б зробити інакше? Що вам потрібно? Де ви можете знайти підтримку? Що може зробити компанія, щоб допомогти вам?
«Якщо керівник є частиною проблеми або здається недоступним, зверніться до відділу кадрів і розкажіть, що може вам допомогти. Візьміть ситуацію під контроль – це додасть вам сил і позбавить відчуття «жертви». Перейдіть від «жертви» до «вразливого» і використовуйте такі фрази, як «Я відчуваю це, тому що X, Y, Z» замість звертання на «ви», що може виглядати як звинувачення».
Переосмисліть досвід
Після епізоду зі сльозами на роботі можна відчути приплив сил або катарсичне полегшення.
Лора каже: «Люди можуть вважати, що чутливість – це слабкість, але ваша найбільша слабкість часто може стати вашою найбільшою силою».
«Чутливі люди часто мають високий емоційний інтелект, вони емпатійні й співчутливі».
Вразливість вимагає сміливості, і Лора вважає, що якщо ви проявляєте вразливість на роботі, ви «даєте іншим приклад, що варто говорити про свої труднощі».
Запитайте себе, що вам потрібно змінити, в чому є потреба, що зробить вас щасливішими й які кроки ви можете зробити для цього.
Складання плану та активні дії просувають вас уперед, навіть якщо на роботі цього не роблять інші.
Таємниця довголіття розкрита: цей вітамін – ключ до молодості, що уповільнює старіння на 3 роки.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!