Українець майже рік не отримував пенсію: омбудсман з'ясував причину затримки
Стандартна послуга призвела до тривалої затримки пенсійних виплат, які вдалося відновити лише після втручання омбудсмана

Омбудсман розкрив причину затримки пенсії на 11 місяців / Фото: flickr.com/НБУ
Отримати пенсію в Україні можна або в поштовому відділенні, або в касі банку. Можлива й адресна доставка для деяких категорій пенсіонерів. У деяких випадках громадяни можуть подати до Пенсійного фонду заяву з проханням змінити спосіб отримання пенсії. Але через це виплати можуть і зовсім припинитися.
Деталі
Про подібний випадок 1 серпня розповів Уповноважений Верховної Ради Дмитро Лубінець. До його Офісу звернувся підопічний будинку пенсіонерів у Дніпропетровській області.
Він повідомив, що його пенсія неправомірно частково потрапляла на банківський рахунок геріатричного пансіонату. Навіть після самовільного залишення закладу виплати приходили до установи.
Юристи нічим не змогли допомогти постраждалому, тож той звернувся по допомогу до омбудсмена.
І лише за зверненням до нашого Офісу – йому поновили право на належне пенсійне забезпечення
Лубинець повідомив також, що виплати припинилися після зміни способу їх отримання. Саме це й призвело до неотримання пенсії, зазначив він.
За результатами наданих рекомендацій, Пенсійний фонд України вжив заходи щодо поновлення пенсії та забезпечення виплати заборгованості за 11 місяців. Її нарахують у серпні цього року
Раніше юрист пояснив, чому затримують пенсію на банківську картку. Проблема виявилася поширеною, але її вирішення виявилося нескладним.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!