ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Генії реклами: у США "похоронне бюро" звернулося до антивакцинаторів. Фото

Курйози 17:55 - 22 вересня 2021

Вантажівка "похоронного бюро" їздила по місту Шарлотт

BooneOakley

Фото: BooneOakley

В американському місті Шарлотт придумали геніальний спосіб, як боротися з антивакцинаторами. Для цього було створено "Похоронне бюро Вілмора".

Жителі міста Шарлотт помітили чорну вантажівку "Похоронного бюро Вілмора", на кузові якого було написано "Не вакцинуйтеся". Після цього багато людей стали шукати інформацію про це підприємство в інтернеті.

Фото: BooneOakley

З'ясувалося, що "Похоронного бюро Вілмора" не існує. При пошуку інформації про нього, люди потрапляли на інтернет-сторінку, де був один єдиний слоган:

Зробіть вакцинацію зараз. Якщо ні, до зустрічі

"Похоронне бюро Вілмора" виявилося рекламною кампанією агентства BooneOakley, яке вирішило стимулювати вакцинацію за допомогою чорного гумору. Директор агентства Девід Оклі розповів:

Я просто відчуваю, що звичайна реклама не працює. Наприклад, звичайні повідомлення, в яких говориться: "Зроби щеплення", просто змішуються з усім іншим. Ми хотіли зробити щось, що шокувало б людей, змусивши їх подумати: "Боже мій, оце так"

Раніше президента Бразилії не пустили в ресторан, тому що він не вакцинувався.

Джерело: CNN

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин