Клієнт не завжди правий: австралійські фахівці склали список найкурйозніжих скарг туристів
Скарги туристів часто бувають не лише необґрунтованими, але й відверто смішними

Австралійські експерти з туристичного бізнесу розповіли про найкурйозніші скарги від відпочивальників/Фото: Tim Graham/Getty Images
Усі, мабуть, чули фразу "клієнт завжди правий", проте деколи складається враження, що клієнт скаржиться не на послугу, а на саму природу, яка йому чимось не вгодила. Австралійські експерти у сфері туризму розповіли про сім найкурйозніших скарг від туристів, які викличуть у вас посмішку.
- Так, один турист відпочиваючи в Африці, побачив слона, який стояв на задніх лапах поруч з його номером. Це так шокувало постояльця, що він заявив про спорчений медовий місяць.
- Одного разу жінка поскаржилась працівникам готелю у тому, що її замкнули в номері. Коли ті прийшли розбиратися у ситуації то зрозуміли, що туристка не відчиняла двері через табличку "не турбувати", яка висіла всередині номеру.
- Також турист поскаржився, що не може спати через шум хвиль. Вікна його номеру виходили на океан.
- Інший чоловік попросив його пересилити в інший номер через те, що його кімната було "по-жіночому декорована".
- Одна сім'я поскаржилася на те, що їх не повідомили про рибок у воді, і діти перелякалися, коли їх помітили.
- Туристу з Британії здалось несправедливим, що йому доводиться летіти з Ямайки додому 9 годин, а американцям лише 3 години, і він вирішив на це поскаржитися.
- Одна жінка поскаржилась, що її чоловік був змушений перебувати на пляжі у футболці, тому що там було заборонено засмагати топлес.
- Родині не сподобався пляж через те, що на ньому було багато піску, і доводилось постійно чистити речі, повертаючись у номер.
Ми також повідомляли, що у Швеції чоловік повернув у магазин шафу, яку купив 60 років тому.
Джерело:
Dip
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!
ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ