Кличко заявляє, що центральна влада намагається дискредитувати владу Києва
Міський голова столиці відреагував на інформацію про аварійність двох великих київських мостів

Кличко звинуватив центральну владу в маніпуляціях та дискредитації / Фото: Віталій Кличко
Віталій Кличко, міський голова міста Києва, заявив у своєму Telegram-каналі, що центральна влада шукає приводи для маніпуляцій та намагається дискредитувати владу столиці.
Деталі
Нещодавно Державна комісія з перевірки мостових споруд зібрала інформацію про стан 28 000 мостів по всій Україні. Станом на зараз комісія вже отримала відомості щодо майже 22 500 штучних споруд. Водночас Кличко заявляє, що у публічній площині претензії лунають лише до столиці.
Оскільки мета урядовців – швидко підігнати цифри, не розповсюджуючись про обʼєктивну ситуацію, дещо нагадаю і поясню. Перше. Міст Патона, який перебуває в аварійному стані. Два роки тому, за наполяганням уряду, Мінінфраструктури місто передало його для ремонту в проект «Велике будівництво». Оскільки важливо було, щоб роботи розпочалися якомога швидше. Бо, як відомо, цей об'єкт є пам'яткою архітектури і там багато нюансів (зокрема, погоджень з Мінкультом), які держава може вирішити максимально швидко.
Кличко говорить, що місто регулярно обстежує цей міст, здійснює ремонтні роботи та підтримує його в робочому стані.
Друге. Також в аварійному стані міст Метро. Його конструкція за радянських часів була експериментальною, - таких мостів було всього кілька в СРСР. І на сьогодні залишився тільки в Києві. Перебудувати його коштує мінімум 500 млн євро. Це за оцінками європейських фахівців (ЄБРР), з якими ми до війни розробляли проект і були домовленості про фінансування масштабного проекту. З початком широкомасштабної війни спільні з європейськими партнерами проекти поставлені на паузу. Але місто розробляє проект першочергових протиаварійних робіт на цьому мосту. І плануємо розпочати оновлення мосту Метро наступного року.
Очільник Києва нагадав, що частину зазначеного мостового переходу, міст через Русанівську протоку, оновили у 2020 році.
Щоб розвантажити і закрити на ремонт міст Метро, ми робимо все, аби цього року запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом. Роботи там тривають. Попри обшуки, блокування рахунків – тобто спроб зупинити роботи.
Кличко також розповів про Дарницький міст, щодо добудови якого з'являється інформація. За його словами, цей міст знаходиться на балансі Мінінфраструктури, а не столиці, і кияни сподіваються, що його введуть в експлуатацію.
Більше 20 років обʼєкт - у незавершеному стані. Впродовж кількох років столиця просила передати споруду на баланс міста - щоб мати змогу обслуговувати і добудувати його. Цього так і не відбулося. Нещодавно відкрили зʼїзди з моста, але він, підкреслю, досі залишається обʼєктом незавершеного будівництва, бо в експлуатацію не введений. Немає на цьому мосту також і повноцінних пішохідних тротуарів, велосипедних доріжок. Якщо ми справді вирішуємо проблему мостів – то це щоденна робота, а не картинка і хайп на публіку. Надавайте людям обʼєктивну і повну інформацію, шановна Державна комісія з перевірки мостових споруд.
Нещодавно з'явилася інформація, що 10% мостів в Україні – аварійні.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!